• چهار شنبه 9 خرداد 1397
  • الأرْبِعَاء 15 رمضان 1439
  • 2018 May 30

دارو گران نمی‌شود

براساس سناریویی که برای واردات دارو نوشته شده، قرار است بیمه‌ها یارانه واردات دارو را بگیرند و سهم پرداختی بیمار را کاهش دهند
براساس توافق اخیر بانک مرکزی و ذینفعان واردات دارو، یارانه ارزی واردات کالاهای اساسی به واردات دارو اختصاص نمی‌یابد و در مقابل بیمه‌ها پس از دریافت این یارانه، موظف می‌شوند با کاهش سهم پرداختی بیمار از هزینه دارو، افزایش 10درصدی قیمت را خنثی کنند.
گزارش همشهری از یک شب تهران از افطار تا سحر

شب‌های روشن، شب‌های بیداری شهر

هوا رو به تاریکی است. پشت برگ‌های پهن چنارهای میدان تجریش، خورشید آرام آرام کمر روز را می شکند. این پایین آدم‌ها زیرنور کم‌رمق مغرب، با دلی روشن و پرامید سر به آسمان برداشته‌اند؛ عده‌ای رو به گنبد فیروزه‌ای و برخی هم رو به افق لاجوردی دعا می‌کنند. راز ونیازهای نهان و آشکاری در ضمیر خود دارند. دست‌های مادرانه‌ای از زیر چادر گلدار رو به افق لاجوردی باز است. مادری سالخورده با چشمانی بسته با خدای خود غرق نجواست.

اصلاح‌طلبیم و اصلاح می‌کنیم

اعضای شورای شهر تهران دیروز جلسه پرکاری داشتند؛ از حضور بانوان قهرمان فوتسال آسیا برای قدردانی گرفته تا بررسی موضوعات مربوط به طرح ترافیک جدید
بانوان قهرمان فوتسال آسیا این روزها دوران دعوت به مراسم تجلیل را پشت سر می‌گذارند.

عوامل موثر بر خشونت جنسی

خبر تعرض جنسی به تعدادی از دانش آموزان دبیرستانی در یکی از مدارس تهران توسط یکی از معاونان مدرسه، برای جامعه و شهروندان تکان‌دهنده بود.

مذاکرات اقتصادی ایران و اروپا در بروکسل

نمایندگان بخش خصوصی ایران و اتحادیه اروپا،با همراهی مقامات دولتی 2طرف دیروز برای نخستین بار پس از خروج آمریکا از برجام، در شهر بروکسل گرد هم آمدند.

حدود الهی برای متهمان جنایت مدرسه غرب تهران اجرا شود

در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.

شهر باید جامعه شهری داشته باشد

سید محمد بهشتی رئیس پ‍ژوهشگاه میراث فرهنگی به‌ رغم اینکه سال‌ها در بنیاد فارابی مدیر بوده و به‌عنوان مدیر سینمایی شناخته می‌شود، بیشتر از همه، یک مدیر فرهنگی است. برای صحبت‌کردن درباره حق بر منظر و هویت تاریخی‌ فرهنگی شهر تهران به سراغ او رفتیم و در گفت‌وگویی، نظر وی را درخصوص معماری شهر تهران جویا شدیم.

سلام به شب‌های جزیره

اتراق احشام در کاروانسرای 220 ساله

عاشقانه‌های دور، عاشقان موسپید

«جاده سرگردان» در قرق مهمانان ناخوانده