2
چهار شنبه 9 خرداد 1397
شماره 7397
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهر در رسانه ها

ضرورت مقاوم‌سازی‌ بافت‌های ناکارآمد تهران/همکاری دولت، مجلس و شهرداری تهران/چالش‌ها و پیچیدگی‌های برقراری امنیت در شهر/شهروندان به‌دنبال فرصتی برای فرار از پرند!/انتقاد از گزارش شهرداری درباره آثار طرح ترافیک97
ویژه
حدود ساعت ۸ صبح روز گذشته یعنی یک ساعت قبل از آغاز جلسه علنی مجلس بسته‌ای مشکوک در مجموعه بهارستان توسط نیروهای حفاظتی مجلس پیدا شد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: هر کسی که ایرانی است می‌تواند به داخل کشور بیاید و هنرمند و بازیگر فرقی ندارد.
گزارش
مراسم بیست‌ونهمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود. محمدعلی انصاری، دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینیره در نشست خبری روز سه‌شنبه خود گفت: مراسم روز 14خرداد از ساعت17:30 آغاز می‌شود و در پایان مراسم، رهبر معظم انقلاب به ایراد سخن می‌پردازند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ص آجا منصوب کردند.
لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم بالاخره در جلسه دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب شد.
حاشیه‌نویسی همشهری از رایزنی‌های پشت پرده برای ریاست مجلس

دوئل دوباره عارف و لاریجانی در بهارستان

مجلس
«امیدی‌ها امیدوارند»، «مستقلین ترسیده‌اند» و «ولایی‌ها برای وزن‌کشی به میدان می‌آیند»؛ این سه جمله کوتاه شرح حال آخرین رایزنی‌ها بر سر انتخابات امروز هیأت رئیسه مجلس و تعیین تکلیف کرسی ریاست بهارستان است.

دنیا دیپلمات‌های ما را تحسین کرد

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری خود در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره انتقادات رئیس‌جمهور از مدیران دولتی پرسیده بود گفت: دولت این اعتقاد را ندارد که تا پایین‌ترین سطح مدیران عوض شوند.
پایان ضرب‌الاجل ایران برای اروپا
وزیر خارجه در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک درباره برجام قرار است سفری به شرق آسیا داشته باشد. گفته می‌شود کره‌جنوبی و ژاپن 2کشوری هستند که در برنامه وزیر خارجه قرار گرفته‌اند تا به‌زودی به آنها سفر کند.
کوتاه از سیاست
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند قدرت ‌موشکی ما را نابود کند و اگر می‌ترسند به پناهگاه بروند گفت‌: حداکثر کار آنها تحریم کردن است اما ایران غنی است و تحریم‌پذیر نیست؛
PDF ایران
کوتاه ایران
محمدجواد ظریف در توییتی به تشریح نتایج سفر اخیرش به هند و گفت‌وگو با مقامات این کشور پرداخت.
وکیل مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران با بیان اینکه پرونده محمد ثلاث به شعبه۳۵ ارجاع شده است، گفت: پرونده محمد ثلاث در شعبه۳۵ دیوان عالی کشور است و درخواست اعاده دادرسی هنوز پذیرفته نشده بلکه پرونده به این شعبه ارجاع شده و آن را ثبت کرده‌ایم