• دو شنبه 4 دی 1396
  • الإثْنَيْن 6 ربیع الثانی 1439
  • 2017 Dec 25

حراج اطلاعات کاربران موبایل وزیر: بیجا می‌کنند

گزارش همشهری از نقض حریم شخصی کاربران تلفن همراه و بازار داغ فروش اطلاعات سیم‌کارت‌ها
پیامک‌های تبلیغاتی مدت‌ها پیش از سخنرانی محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در روز گذشته، دغدغه بسیاری از مشترکان بوده است؛ پیامک‌هایی که با طبقه‌بندی مشترک‌ها براساس سن، جنس، شغل، محل زندگی و حتی جایی که رفت‌وآمد داشته‌اند، ارسال می‌شود و حتی بلک‌لیست‌ها را هم دور می‌زند.
گفت‌وگو با شهرداد روحانی؛ رهبر ارکستر سمفونیک تهران

کاش در هر شهر یک ارکسترسمفونیک و هنرستان موسیقی داشتیم

نزدیک به یک‌سال‌ونیم پیش، شهرداد روحانی، ارکستر سمفونیک تهران را تحویل گرفت؛ ارکستری که حواشی اطرافش آن‌قدر زیاد شده بود که آهسته‌آهسته داشت تبدیل به اصل می‌شد و فعالیت ارکستر را به تعطیلی سوق می‌داد. اما شهرداد روحانی، داستان را چرخاند؛ به‌طور جدی پای اهدافش ایستاد، حواشی و انتقادها را نادیده گرفت و نوازنده‌ها را با خود همراه کرد.

تکریم نمادهای اقتصادی شهر

امروز در شرایطی که اقتصاد ایران در ریل خروج از رکود قرار گرفته، جامعه ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید است. اقتصادی که چندین سال رنج رکود را تحمل کرده و جامعه‌ای که به‌دلیل بیکاری و مهاجرت جوانان در رنج است، به انتظار نشسته تا تحولاتی اساسی در ساختارهای گاهی فرسوده، رخ دهد و از دل آن طلایه‌های امید و رونق نمایان شود.

پایان جهان تک قطبی به رهبری آمریکا

رای مثبت 128کشور جهان به قطعنامه پیشنهادی کشورهای مسلمان علیه تصمیم دونالد ترامپ درباره بیت‌المقدس را باید در ادامه رویکرد مستقل کشورها از آمریکا طی یک سال گذشته دید. کشورهای جهان در ماجرای پیمان آب‌و‌هوایی پاریس و توافق هسته‌ای با ایران هم نشان دادند که تصمیم گرفته‌اند مستقل از واشنگتن رفتار کرده و مسیر درست را بدون توجه به خواسته دولت آمریکا دنبال کنند.

نوسان قیمت کالاهای اساسی در بازار

بررسی قیمت اقلام کالایی بیانگر افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی و تثبیت یا کاهش نرخ برخی اقلام دیگر طی چند هفته اخیر است.

جذب سرمایه‌گذاری‌خارجی برای تکمیل پروژه‌های تهران

رئیس اتاق بازرگانی تهران که دیروز مهمان شورای شهر تهران بود از وجود توان لازم برای انتقال نمایشگاه دائمی تهران در بزرگراه چمران به مجموعه شهرآفتاب خبر داد.

لبخند شهر به مسیحیان

ابتدای خیابان حال و هوای همیشگی را دارد. ویترین بزرگ فروشگاه‌ها یک روز عادی کم مشتری را نمایش می‌دهد. اما چند قدم جلوتر درست در انحنای خیابان، یکی یکی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها ظاهر می‌شوند. ارتش کاج‌های رنگین‌کمانی از اینجا به بعد کنار پیاده‌رو به خط شده‌اند.

اطبای دست‌به‌نسخه در تلگرام

گزارش ۲۲ صفحه‌ای آلودگی هوای تهران روی میز رئیس مجلس

تعیین تکلیف 26 هزارممنوع‌المعامله