21
چهار شنبه 2 بهمن 1398
شماره 7864
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری قاتل فراری 12سال پس از جنایت

کوتاه از حادثه
​​​​​​​مردی که در یک درگیری طایفه‌ای جوان دیگری را به قتل رسانده و به پاکستان گریخته بود، 12سال پس از این جنایت دستگیر شد.
ویژه
​​​​​​​پلیس در تعقیب سارقان مسلحی است که در جریان سرقت مسلحانه به طلافروشی در ماهشهر 2نفر را هدف گلوله قرار دادند و گریختند.
درحالی‌که پسر جوان مدعی است در سقوط مرگبار پدرش از پشت‌بام نقشی نداشته اما قاضی جنایی تهران براساس 3دلیل قضایی او را به جرم قتل بازداشت کرد.

نجات از اعماق چاه پس از 4روز

در حالی که خانواده مرد گمشده در جست‌وجوی او بودند، وی در اعماق چاهی سرد و تاریک پیدا شد
داخلی
​​​​​​​مرد 75ساله که هنگام رفتن به خانه به داخل چاهی به عمق 20متر سقوط کرده بود، پس از 4روز جدال با مرگ با کمک آتش‌نشانان نجات یافت.
جزئیات فرار 75زندانی از تونل مرموز

جزئیات فرار 75زندانی از تونل مرموز

​​​​​​​به‌دنبال فرار 75زندانی که همه آنها مجرمانی بسیار خطرناک معرفی شده‌‌اند، تحقیقات اولیه از این حکایت دارد که زندانبانان در جریان این فرار عجیب دست داشته‌اند.
با مردم
با مردم
مردم استان بوشهر با تحمل آلودگی‌های بسیار هوا و نیز ترافیک دائمی و مسائل مختلف دیگر، به این امید که بودجه آنها از محل 3درصد نفت و گاز استان جبران می‌شود، مسائل را تحمل می‌کنند، اما در بودجه سال آینده، بودجه بوشهر از محل 3درصد نفت و گاز کاهش یافته که عادلانه نیست.
از همه مسئولان میراث فرهنگی شهرستان شاهرود و نیز علاقه‌مندان به مسائل میراث فرهنگی و آثار تاریخی که با چنگ و دندان اقدام به جلوگیری از خروج خانه امیراعظم شاهرود از فهرست آثار ملی کردند سپاسگزاریم و بسیار خوشحالیم که قرار است این بنای تاریخی به‌عنوان مکانی فرهنگی آماده شود و مورد استفاده شهروندان و گردشگران قرار گیرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی منطقه2 شهرداری تهران پیرو پیام مردمی با عنوان «پارکینگ در زمین بایر انتهای خیابان نهم سعادت‌آباد دایر شود» در ستون با مردم روز 17دی‌ماه پاسخ داده است: درخصوص پیشنهاد شهروند گرامی مبنی بر استفاده از زمین انتهای خیابان نهم برای پارکینگ عمومی، به استحضار می‌رساند: با توجه به اینکه زمین مورد اشاره دارای مالکیت غیر است، ‌امکان بارگذاری به‌صورت پارکینگ در اختیار این منطقه نیست.