55
دو شنبه 7 مرداد 1398
شماره 7722
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بزرگ‌ترین پایانه بار کشور در شیراز ساخته می‌شود

خبرخوان
رئیس سازمان حمل و نقل بار شهرداری شیراز از احداث بزرگ‌ترین پایانه بار کشور در زمینی به مساحت 113 هکتار در ابتدای جاده نیروگاه سیکل ترکیبی این کلان‌شهر خبر داد
اخبار ویژه
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با بیان این‌که در 6 روز نخست صید بیش از ۱۲۵ تن میگو از آب‌های استان بوشهر صید شد گفت: این میزان صید نسبت به 6 روز نخست فصل میگو سال قبل ۸۲ درصد افزایش دارد.
نشست توجیهی و هم‌اندیشی بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اداره‌کل کانون فارس برگزار شد
چمن زمین فوتبال ورزشگاه شهید سراجی گناوه از اماکن ورزشی قدیمی این بندر تجاری رو به نابودی است و کارآیی خود را از دست داده‌ است
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملیات اجرایی ۱۷ طرح آبخیزداری در حوزه‌های آبریز استان با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان بوشهر با اشاره به ساخت هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان با مشارکت سپاه و استانداری بوشهر گفت: این واحدهای مسکونی که روند اجرایی آن تسریع یافته است، حداکثر تا بهمن ماه امسال واگذار می‌شود.
قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس بررسی‌ها، این استان بالاترین سطح سواد سلامت را بین استان‌ها دارد، ولی باید تلاش کنیم تا به سطح ایده‌آل برسیم.
استاندار بوشهر یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های این استان را ساحل زیبای خلیج فارس دانست و گفت: برای بهره‌مندی از این ظرفیت در حوزه گردشگری، زیرساخت‌های این بخش با همکاری بخش خصوصی توسعه می‌یابد.

شیب حادثه‌ساز محور دروازه قرآن

مردم شیراز چندین حادثه بزرگ و پرخطر تصادف خودروهای سنگین را در دروازه قرآن و قبل از سیل 5 فروردین به خاطر دارند
دروازه قرآن و شیب تند آن همواره حادثه‌ساز بوده است
نقشه راه شهردار جدید گناوه

نقشه راه شهردار جدید گناوه

«سید جواد حسینی حقیقی» در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان شهردار جدید گناوه معارفه شد. به گزارش مهر، آیین معارفه شهردار گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.
دغدغه آب و فاضلاب در صدرا

دغدغه آب و فاضلاب در صدرا

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب پایدار و تصفیه ‌بهداشتی فاضلاب از موضوعات مهم و راهبردی شهر صدرا محسوب می‌شود و بی‌توجهی به این موضوع مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کند.
غفلت از صادرات محصولات کشاورزی
غفلت از صادرات محصولات کشاورزی
ایجاد اتحادیه صادرکنندگان مهم‌ترین نیاز توسعه صادرات در استان است
کهگیلویه و بویراحمد با تولید سالانه ۹۱۰ هزار تن محصول کشاورزی و ظرفیت‌های فراوان در حوزه صنعت و معدن تنها 8 میلیون دلار در سال صادرات دارد
PDF دوشنبه 7 مرداد 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که تعداد مراکز طرف قرارداد با حوزه درمان تامین اجتماعی استان ۳۰۵ مورد است گفت: حذف دفترچه در ۷۰ درصد مراکز خصوصی طرف قرارداد در حال اجرا است.
رئیس سازمان انرژی اتمی از سهم 2/7‌درصدی انرژی هسته‌ای در تامین برق کشور خبر داد و گفت: اواسط مرداد، بتون‌ریزی نیروگاه شماره ۲ بوشهر آغاز می‌شود.
مدیر کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آراد و حلما محبوب‌ترین نام برای فرزندان پسر و دختر این استان طی 3 ماه اول امسال بوده است.
مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۰ هزار هکتار از منابع و اراضی استان امکان بیابانی شدن دارد.
مدیر کل فرودگاه‌‌های استان بوشهر عنوان کرد: تعداد زیادی از هواپیماهای شرکت ایران‌ایر پروازهای حج را انجام می‌دهند. بنابراین به‌اجبار تعدادی از پروازهای داخلی باطل شده‌اند که این بر قیمت‌ها تاثیر گذاشته است.