9
چهار شنبه 30 آبان 1397
شماره 7533
درنگ
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اخبار فردا

بازخوانی پرونده کندی - چه‌کسی جان اف کندی را کشت؟ نزدیک به 60 سال از روزی که رئیس‌جمهوری آمریکا ترور شد 22نوامبر 1963 می‌گذرد و هنوز کسی نمی‌تواند به یقین پاسخی به این پرسش بدهد.
ویژه
می‌کند که بوق ممتد یک موتور از پشت‌سرش همچون شوکی الکترونیکی او را از خود‌بی‌خود می‌کند، بدن لرزان و عصبی خود را به دیوار می‌چسباند تا راه برای عبور موتورسوار خشمگین باز شود.
در کنار راهکارهایی که برای تغییر الگوی زندگی فرد و رساندن او به آرامش وجود دارد یکسری از داروهای اعصاب و روان هم می‌تواند در این راه به او کمک کند.
وقتی کمبودی داشته باشید، به آب‌وآتش می‌زنید تا آن را رفع کنید. آرامش نیز چنین است؛ تا وقتی که آن را نداشته باشید.
حس تنبلی و کسلی و خواب‌آلودگی دارید؟ برای انجام کارهایتان انرژی کافی ندارید؟ بهتر است.
آرامش همان حس خوب درونی است؛ همان حسی که فرد را در برابر ناملایمات زندگی توانا می‌کند. ایجاد آرامش در فرد به عوامل مختلفی بستگی دارد
بسیاری از افراد زمانی که دچار دغدغه‌های فکری هستند به سراغ موسیقی‌هایی با تم آرام‌بخش می‌روند.
کدام مناطق گردشگری برای آرام‌سازی‌ ذهن مناسب هستند؟

مثل آرام شدن در آغوش مادر

گپ‌و‌گفت با کارشناس‌های سفر برای یافتن گزینه‌های آرام‌بخش روی نقشه ایران
از یک منظر، می‌توان گفت که انسان، فرزند طبیعت است. طبیعی است وقتی فرزندی به آغوش مادر خویش بازگردد، تجربه‌ای همراه با آرامش و امنیت داشته باشد
هوس‌های بی‌مزه بی‌هدف

هوس‌های بی‌مزه بی‌هدف

درباره روش‌های ابداعی عجیب برای تجربه‌کردن لحظه‌ای آرامش
می‌خواهم از آرام‌بخش‌های رایج بنویسم؛ روش‌هایی مثل جویدن ناخن تا جایی که نوک انگشت‌ها خون بیفتند؛مثل گاوخشمگین مشت کوبیدن به دیوارتا ترکیدن پوست زیر استخوان‌های ورقلمبیده بالای انگشت‌ها یا سرکوباندن به دیوار؛ مثل آن فیلسوفی که نامش از خاطرم رفته، تا لحظه‌ای احساس کنی به آرامش رسیده‌ای.
«خود» خودساخته‌ات را فراموش کن
«خود» خودساخته‌ات را فراموش کن
معرفی بهترین کتاب‌های جهان برای رسیدن به آرامش
برای همه پیش می‌آید، بسیار به‌وفور هم پیش می‌آید؛ اینکه با ظاهر و چهره‌ای آرام،‌ کمی هم عبوس، پشت میز کار، یا روی مبل خانه، یا در کافه‌ای خلوت.

برای اوقات خوش

اگر اهل تماشای فیلم‌های کلاسیک هستید و مثلا ریتم به نسبت سینمای امروز کند کلاسیک‌ها، برایتان ملال‌آور نیست.تماشای فیلم‌های فرانک کاپرا می‌تواند باعث شود حالتان خوب شود. خوش‌بینی فرانک کاپرا به زندگی، در دوران خوش‌ و موفق کاری‌اش به مجموعه‌ای از فیلم‌های دلچسب، شیرین و امیدبخش منجر شد. از دل خوش‌بینی شاید افراطی کاپرا به جهان، و توانایی‌اش در تعریف جذاب.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
بیدار می‌شوی، با چشم‌های نیمه‌باز به صفحه تلفن همراهت نگاه می‌کنی... زورگیری، قتل، تجاوز... فیلم‌ها را یکی در میان باز می‌کنی.
انسان برای زنده‌ماندن به یکسری واکنش‌های حیاتی داخلی نیاز دارد. غذایی که در روز مصرف می‌کنیم منبع تأمین‌کننده این واکنش‌های حیاتی ازجمله فعالیت سلول‌های عصبی هستند.
شاید این به یادماندنی‌ترین تصویر ما ایرانی‌هاست؛ والدیر ویرا در مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران- استرالیا.