04
سه شنبه 11 شهریور 1399
شماره 8026
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شورای نگهبان قانون اساسی طرح مصوب مجلس برای توزیع یک میلیون تن قیر رایگان بین دستگاه‌های اجرایی را مغایر با قانون اساسی تشخیص داد و آن را به مجلس برگرداند.
سانسور انتشار قیمت خودرو در سایت‌های اینترنتی هم نتوانست مانع رشد قیمت شود و در تازه‌ترین تحول، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پیام داده که پیش‌فروش خودرو توسط شرکت‌های فاقد مجوز ممنوع خواهد بود.

فرار پول به بازار مسکن

درحالی‌که وزارت راه آمارها را منتشرنکرد، بانک مرکزی از رشد 10/5درصدی میانگین قیمت مسکن شهر تهران در مردادماه پرده برداشت
فرار پول‌های درشت به سمت بازار مسکن، یکی از اصلی‌ترین عواملی است که باعث شده میانگین قیمت مسکن در شهر تهران در 5ماهه امسال با رشد 51درصدی مواجه شود.
رشد بدهی دولت به بانک مرکزی تورم‌زا نیست

رشد بدهی دولت به بانک مرکزی تورم‌زا نیست

بانک مرکزی راز معمای رشد بدهی دولت به این نهاد در 2سال اخیر را فاش و اعلام کرد: بخش عمده افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی در 2سال اخیر به موجب قانون و فاقد هرگونه آثار پولی است.
سهامداران؛ نگران سیاست‌های حمایتی
شاخص کل بورس تهران دیروز در شرایطی 9هزار واحد رشد کرد که سایه تردید نسبت به تداوم سیاست‌های حمایتی دولتی برفراز بورس نمایان بود، با این حال تحلیلگران می‌گویند هماهنگی سهامداران حقوقی از بازار سهام که از اواسط هفته قبل کلید خورده است نشان می‌دهد که سیاست‌های حمایتی از بورس همچنان ادامه دارد.