13
چهار شنبه 10 بهمن 1397
شماره 7592
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تیمم باخت؛ کودکی را در کوچه زدم!

یادداشت
فوتبال، فوتبال است؛ زندگی نیست و چیزی فراتر از زندگی هم نیست؛ فروتر هم نیست. فوتبال، فوتبال است و نه چیز دیگری. هر تفسیر و مقایسه دیگری به روح آن صدمه می‌زند.
ویژه
برد پرگل تیم ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی جام‌ملت‌های آسیا برابر تیم ملی ایران از چند منظر قابل بررسی است...
الان لج‌درآورترین صحنه کل تورنمنت برای ما آن جایی است که مهدی طارمی در میانه‌های نیمه دوم بازی با چین آن تکل کاملا غیرضروری را روی پای بازیکن حریف زد و با دریافت کارت زرد دوم، نیمه‌نهایی را از دست داد.
بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی همان کاری را با سرپرست کمیته پزشکی فدراسیون کشتی کرده که چندی پیش با تقی اکبرنژاد، سرمربی تیم ملی جوانان کرده بود
شاید تنها خوبی شکست ایران برابر ژاپن و حذف تیم کشورمان از جام ملت‌های آسیا، پایان کار محمدرضا احمدی در این تورنمنت بود.
نمایش‌های نسبتا ضعیف ژاپن در جام ملت‌ها باعث شده بود خیلی‌ها فکر کنند ما راحت این تیم را شکست خواهیم داد.

به عقب بر نمی‌گردیم

تیتر یک
شکست تلخ ایران از ژاپن دوباره اتمسفر فوتبال ایران را ملتهب کرده است؛ هواداران به جان هم افتاده‌اند، مدیران برای ابراز وجود از هم سبقت می‌گیرند اما...
هوادار نه، مشتری

هوادار نه، مشتری

وقتی باشگاه‌ها با تکیه به اسپانسرهای خارجی خود هواداران را می‌دوشند . پیراهن‌ تیم‌های فوتبال در دنیا به بیلبوردهای تبلیغاتی تبدیل شده است؛ شلوغ‌تر از دیوار مهربانی یا دیوارنوشته‌های زندان‌ها و توالت‌های عمومی.
شکایت، دلخوری و تمسخر!
شکایت، دلخوری و تمسخر!
شکست سنگین ایران واکنش های متفاوتی در حوزه های مختلف به همراه داشت. باخت به ژاپن رویاهای ما را نابود کرد. حسرت قهرمانی در آسیا دارد به نیم‌قرن نزدیک می‌شود.
هنوز زمان زیادی از جام ملت‌های آسیا سپری نشده بود و زخم شکست در آن رقابت‌ها هنوز تازه به‌نظر می‌رسید. علیرضا منصوریان موقتا به‌عنوان جانشین قطبی روی نیمکت نشسته بود و تیم ملی خودش را برای دیدار دوستانه با روسیه آماده می‌کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
​​​​​​​  سکانس پایانی حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران اگرچه برای مردم ما بسیار تلخ و ناگوار بود اما برای خود او یک پایان‌بندی کاملا متناسب و سزاوارانه به‌شمار می‌آمد.
امشب بارسلونا در نوکمپ باید بازی برگشت خود مقابل سویا را در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپادل‌ری برگزار کند. آبی‌اناری‌ها، در بازی رفت با 2 گل در رامون سانچس پیسخوان شکست خورده‌اند و حالا به یک کامبک نیاز دارند تا بتوانند به نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا راه پیدا کنند.