13
یکشنبه 23 شهریور 1399
شماره 8036
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مشکلات موجود بر سر راه صادرات و تجارت خارجی که در ماه‌های اخیر تحت‌تأثیر عواملی چون کرونا و محدودیت‌های قانونی داخلی شدت یافته است، تمایل به صادرات خرما را کاهش داده و انتظار می‌رود بر قیمت داخلی خرما نیز تأثیرگذار باشد.
افزایش چندبرابری قیمت لاستیک مشکلات زیادی برای بخش حمل‌ونقل بار و مسافر ایجاد کرده و می‌رود تا مشکلات و اعتراضات ۲ سال پیش را تکرار کند.
چند و چون
کاهش قدرت خرید مردم، شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی، تقاضا برای دریافت برخی خدمات و کالاها را کاهش داده است.

سیاه بازار چادر مشکی

کم کاری در افزایش تولید داخل ‌به‌رغم نیاز بیش از 90 درصدی به واردات پارچه چادرمشکی توجیهی ندارد
سهم ناچیز تولید داخل از تامین نیاز بازار به انواع پارچه مشکی به‌خصوص پارچه مورد نیاز برای تولید چادر مشکی و نیاز کشور به واردات سالانه 150میلیون دلاری این محصول موجب افزایش شدید قیمت و عرضه چند نرخی آن در بازار مصرف شده است.

بازار مبل پاسارگاد

به این نخستین بورس مبلمان تهران مراجعه می‌کردند اما این منطقه جنوبی پایتخت در سال‌های اخیر از این لحاظ گسترش زیادی یافته و امروز پاساژهای بزرگ و مدرنی برای ارائه متنوع‌ترین مبلمان ایرانی و خارجی در آنجا ساخته شده است.

کره گران می شود

به‌دنبال افزایش قیمت شیر و دیگر اقلام لبنی، کره نیز در مسیر گرانی قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد این افزایش قیمت ادامه‌دار باشد.
PDF بازار
کوتاه بازار
این روزها داروخانه‌ها در کنار دارو انواع محصولات آرایشی و بهداشتی دیگر را هم برای فروش عرضه می‌کنند و ممکن است وقتی برای خرید دارو به داروخانه می‌روید وسوسه شوید چیزهای بیشتری بخرید