14
شنبه 21 تیر 1399
شماره 7984
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهترین برنج ایرانی؛ 20هزار تومان

با حذف ارز دولتی،نرخ انواع برنج خارجی افزایش قیمت حداقل‌2 برابری را تجربه کرده است. این در حالی است که  عرضه این نوع برنج با نرخ پایین یکی از ابزارهای کنترل قیمت و متعادل‌سازی بازار برنج ایرانی است.
ویژه
اولین وظیفه عینک آفتابی محافظت از چشم‌ها در برابر نور خورشید یا اشعه ماورای بنفش است و بعد از آن، زیبا کردن چهره و استایل شما.
بازار سیگار تحت‌تأثیر تخصیص‌نیافتن ارز برای واردات مواداولیه از یک‌سو و مشکلات سیستم توزیع از سوی دیگر شاهد افزایش قیمت زیادی بوده و به‌نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد.
سیر صعودی نرخ دلار، توقف فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو و زمزمه‌های افزایش رسمی قیمت‌ها، خودروهای داخلی را 5تا 20درصد گران کرد

شتاب گرانی در بازار خودرو

با فروکش کردن تب ثبت‌نام قرعه‌کشی و بخت‌آزمایی خودرو، یک‌بار دیگر ساز ناکوک گرانی خودروهای داخلی و وارداتی در حاشیه بازار به صدا درآمد.
گرانی دلار و افزایش قیمت خودروهای وارداتی

گرانی دلار و افزایش قیمت خودروهای وارداتی

قیمت خودروهای وارداتی تحت‌تأثیر افزایش نرخ دلار روند صعودی به‌خود گرفته و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این روند افزایشی بعد از این هم ادامه داشته باشد.
آرامش نسبی به بازار اجاره بازگشت
آرامش نسبی به بازار اجاره بازگشت
سیاست‌های دولت برای کنترل نرخ اجاره‌بها سرانجام نتیجه داده و آمارهای غیررسمی از کاهش نرخ کرایه در هشت منطقه تهران حکایت دارد.
PDF بازار
کوتاه بازار
میدان گمرک یا رازی در جنوب شهر و منطقه11 شهرداری تهران قرار دارد. هر ضلع میدان گمرک در یک محله این منطقه قرار گرفته و جالب است که هر ضلع تقریبا بورس یک کالا است.