14
سه شنبه 28 آبان 1398
شماره 7809
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حذف ارز دولتی واردات و مشکلات تامین و واردات برخی موادغذایی موجب افزایش قیمت خرده‌فروشی این اقلام در نیمه نخست امسال شد.
بازار سرقت خودروهای جدید که از سوئیچ‌های بدون کلید استارتر- کی.لس با قابلیت شناسایی الکترونیکی استفاده می‌کنند، داغ‌تر شده است.
قیمت محصولات لبنی طی ماه‌های اخیر با وجود تکذیب انجمن صنایع لبنی، بارها افزایش یافته بود، اما هفته گذشته این انجمن رسما افزایش قیمت‌ها را تأیید کرد.
با وجود مشکلات تولید داخل و واردات شکر، بررسی بازار خرده‌فروشی این محصول حاکی از ثبات نسبی قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار است.
طی هفته‌های اخیر مطرح‌شدن شایعاتی درخصوص تولید روغن از محصولات تراریخته، نگرانی‌هایی را در زمینه پیامدهای بهداشتی و سلامتی این محصولات در مردم ایجاد کرد، به‌ویژه اینکه این شایعات در زمینه یکی از پرمصرف‌ترین انواع روغن‌ در ایران، یعنی روغن کلزا مطرح شده بود.
نردبان‌های اجاره‌ای انواع و ارتفاع‌های مختلفی دارند. نردبان‌های هشتی، ارتفاع‌های 3.5، 4.5 و5.5 متر دارند و نردبان‌های مخابراتی تا 11متر هم موجود است

درآمدزایی با نردبان‌های بلند

وقتی اجاره‌دادن نردبان‌های بلند برای مصارف خاص منشأ اشتغال‌زایی و کسب درآمد با حداقل سرمایه شد
شاید شما هم ازجمله افراد تحصیل‌کرده یا کاربلدی باشید که به‌دلیل پیدا نکردن شغل مورد نظر خود یا نداشتن توانمندی مالی لازم برای راه‌اندازی کسب و کاری مناسب، هنوز بیکار هستید.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر اهل شکار و ماهیگیری البته از نوع با مجوز آن و به‌دنبال خرید لوازم مورد نیاز انجام این کار هستید، باید سری به بورس بازار این اقلام واقع در خیابان فردوسی- بالاتر از چهارراه استانبول- نرسیده به میدان فردوسی بزنید.