2
شنبه 21 تیر 1399
شماره 7984
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عمر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به 2ماه نزدیک می‌شود، اما به جز تسویه‌حساب سیاسی یا دست‌کم خط‌کشی‌های جناحی فعلا خبری از سیاستگذاری‌ها و انقلاب اقتصادی وعده داده شده از سوی اصولگرایان نیست.
احمد امیرآبادی‌فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس یازدهم در حساب  شخصی‌اش در توییتر نوشت: در راستای اجرای برنامه تحول مجلس و نمایش شفافیت‌ آرای نمایندگان در کمیسیون‌ها و نظارت عموم مردم بر عملکرد نمایندگان خود، یکی از موارد قابل اجرا در کمیسیون‌ها، پخش زنده جلسات کمیسیون‌های مجلس از طریق شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام است.
اسماعیل بقایی هامانه سفیر ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل حین سخنرانی خود در نشست این شورا، قاب عکسی از تصویر سردار شهید سلیمانی را در کنار خود قرار داده بود.

همه مخالفان چین

معاون اقتصادی وزیر خارجه: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که کشورش شدیدترین تحریم‌ها را حتی در زمان کرونا بر ایران تحمیل کرده، سند همکاری با چین را با ترکمانچای مقایسه کرده و دلسوز مردم ایران شده است
جنجال بر سر انعقاد یک قرارداد بلندمدت بین ایران و چین ادامه دارد. مسئولان ایرانی تأکید کرده‌اند که هنوز قراردادی بین 2کشور بسته نشده اما در سوی دیگر مثلث ضدانقلاب، احمدی‌نژاد و آمریکا درباره مخاطرات این همکاری برای ایران نگران شده‌اند.
دیدار سرلشکر باقری با بشار اسد

دیدار سرلشکر باقری با بشار اسد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به سوریه سفر کرده است با بشار اسد، رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش
درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش
امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق، فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، در سن 79سالگی بر اثر بیماری در بیمارستان 501ارتش، دار فانی را وداع گفت.

دستورالعمل‌های بهداشتی برای محرم

حسن روحانی رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط 2هفته اخیر و انتقاد از جدی نگرفتن محدودیت‌ها به‌ویژه در گردهمایی‌های دوستانه و محافل گوناگون خصوصا عروسی‌ها و عزاها، آن را عامل اصلی و مهم در شیوع دوباره در هفته‌های اخیر خواند.
PDF ایران
کوتاه ایران
نشریه‌ خط حزب‌الله وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در شماره اخیر خود دلایل حمایت رهبر معظم انقلاب از رئیس سابق قوه قضاییه را بررسی کرده است.