2
یکشنبه 15 تیر 1399
شماره 7979
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حجاریان: وضعیت آزادی بیان بغرنج است

احزاب
نامه سیدمحمد موسوی‌‌خوئینی‌ها‌ خطاب به رهبری، یک هفته پس از انتشار آن همچنان با واکنش‌های مختلفی از سوی افراد و تشکل‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا همراه است.
ویژه
6 نفر از نمایندگان مجلس با اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا به کووید-19 مبتلا شده‌اند.
هسته‌ای
بحران دیپلماتیک بر سر برجام که تا پیش از این بین ایران و آمریکا در جریان بود، حالا وارد فاز تازه‌ای شده که در یک سو ایران و سوی دیگر 3کشور اروپایی قرار دارند؛ تحولی که ناخودآگاه شرایط اواخر فعالیت دولت خاتمی و شکسته شدن پلمب تاسیسات هسته‌ای در آن دوران را به ذهن متبادر می‌کند.
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در جلسه پیگیری سیاسی حقوقی پرونده ترور شهید قاسم سلیمانی و همراهانش که صبح شنبه در محل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی برگزار شد.
لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور روز شنبه در بازدید از مؤسسه انستیتو پاستور ایران گفت: «با‌توجه به تحریم‌های غیرانسانی و ضد‌حقوق بشری، با پیشنهاد معاونت حقوقی اعتراض جدید در دادگاه دادگستری بین‌المللی درخصوص اثر تحریم بر شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا ثبت گردید.»

اخطار به رژیم صهیونیستی

امنیتی
بامداد پنجشنبه ۱۲تیرماه حادثه‌ای در مجتمع هسته‌ای شهید احمدی‌روشننطنز اتفاق افتاد که هنوز ابعاد آن مشخص نشده است، با این حال، اصلی‌ترین گمانه دست‌داشتن سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در این حادثه است.
PDF ایران
کوتاه ایران
رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگویی با ایسنا دلایل ناکامی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس98 را ارزیابی کرده و به چشم‌انداز انتخابات ریاست‌جمهوری سال1400 نیز پرداخته است.