2
شنبه 13 اردیبهشت 1399
شماره 7931
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روایت حجاریان از خروج حاتمی‌کیا

سعید حجاریان، تحلیلگر اصلاح‌طلب در یادداشتی درباره فیلم خروج حاتمی‌کیا نوشته است: فیلم «خروج» به‌نوعی دولت منتخب را هدف انتقاد قرار داده و به تصویر کشیدن رئیس‌جمهور روحانی مؤید آن است.
ویژه
وزیر خارجه روسیه با ارسال نامه خطاب به وزیر خارجه ایران تأکید کرد: مایلم همبستگی کامل خود درخصوص خط‌مشی ضد‌بشری واشنگتن در زمینه گسترش تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه علیه را ایران که همانند بسیاری از کشورهای جهان از شیوع عفونت جدید ویروس کرونا به‌طور جدی آسیب دیده است یادآور شوم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده برای مقابله با کرونا در چارچوب استانداردهای توصیه و پذیرفته‌شده از طرف سازمان بهداشت جهانی بوده، گفت: خوشبختانه با اجرای استانداردهای درمانی و همکاری مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی شاهد روند نزولی بیماری در کشور هستیم.
رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت روز معلم، کار بزرگ معلمان را شکوفاسازی استعدادها در مسیر ارزش‌های اسلامی دانستند

جهاد معلمان

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کار بزرگ و جهاد معلمان را آموزش شکوفاسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان در مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلابی با هدف ایجاد یک جامعه دینی عادلانه و آرمان‌خواه دانستند و خاطرنشان کردند: نسل جوانی که در این مسیر پرورش می‌یابد ثروتی آنچنان انبوه است که هیچ پدیده ارزشمند دیگری با آن برابری نمی‌کند.
در مقایسه با روسای پیشین قوه قضاییه، رئیس کنونی این قوه طی یک سال گذشته، تحرکات بیشتری از خود نشان داده است؛ دید‌و‌بازدیدهای برنامه‌ریزی‌شده و یا سرزده از واحدهای قضایی و زندان‌ها در تهران و استان‌های مختلف کشور، انجام سفرهای استانی، دیدار با مسئولان و مدیران اجرایی، فعالان در حوزه‌های گوناگون مانند فعالان کارگری، فعالان مدنی و... سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه را متمایز از همه روسای پیشین قوه قضاییه کرده است.
PDF ایران
کوتاه ایران
سخنگوی وزارت خارجه با رد ادعای مسئول امور ونزوئلا در دولت آمریکا، اظهارات او را بی‌اساس و در جهت زمینه‌سازی‌ برای اعمال فشار بیشتر از سوی آمریکا بر دولت ونزوئلا و ایجاد اخلال و دخالت در روابط تجاری بین ۲ کشور ایران و ونزوئلا ارزیابی کرد.