20
سه شنبه 4 شهریور 1399
شماره 8022
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاسخ به کودکان هنگام بحران

همه افراد به یک نحو به یک حادثه یا اتفاق واکنش نشان نمی‌دهند. عوامل مختلفی روی پاسخ آنها به حوادث و بحران‌ها تأثیر دارد.
ویژه
می‌خواهید موبایل‌تان را بفروشید. آگهی آن را در یک وب‌سایت نیازمندی منتشر می‌کنید.
شرکت آمریکایی گیلیاد، داروی ضد‌ویروسی رمدسیویر را در سال۲۰۰۹ به‌عنوان درمانی برای عفونت با ویروس مرگبار ابولا که در غرب آفریقا شایع شد ساخت، اما این دارو تأثیر چندانی بر این ویروس نداشت.
کتاب «صدای غذا خوردن یک حلزون وحشی» نوشته الیزابت تووا بیلی با ترجمه کاوه فیض‌اللهی از سوی نشر نو منتشر شد.
طرح روز
ده‌ها نفر از محکومان و متهمان به پولشویی، کلاهبرداری و چهره‌های سیاسی، «پاسپورت طلایی» قبرس را خریداری کرده‌اند.
زرعه‌داری در لهستان که زمین زراعی‌اش را به پیمانکار‌های ساخت خانه‌های مسکونی نفروخته بود پس از ساخت این مجتمع بزرگ هنوز هم وسط بلوک‌های آن مشغول زراعت است.

عکس روز

عکس روز
جراحی تومور 50کیلویی

جراحی تومور 50کیلویی

تومور50کیلویی که به گفته پزشکان بزرگ‌ترین تومور تخمدان در تاریخ پزشکی است با موفقیت از بدن یک زن 52ساله خارج شد.
فرار گربه قاچاقچی از دست پلیس
فرار گربه قاچاقچی از دست پلیس
گربه‌ای که در یکی از زندان‌های سریلانکا به قاچاق مواد‌مخدر و حمل‌ونقل سیم‌کارت مشغول بود تنها یک‌هفته پس از دستگیری از دست پلیس فرار کرد.

ناز و نیاز در نگاه شمس

سی‌امین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی، چهارشنبه پنجم شهریور ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی محمودرضا اسفندیار به «ناز و نیاز در نگاه شمس تبریزی» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
ناسا اعلام کرد؛ همگان می‌توانند مسیر ماموریت «مارس۲۰۲۰» و سفر مریخ نورد «استقامت» به سیاره سرخ را به‌صورت زنده از طریق برنامه «چشم‌های ناسا» دنبال کنند.
پژوهشگران با هدف تخمین میزان ماندگاری ویروس کرونا روی گوشت سفید و قرمز بخش‌هایی از گوشت و مرغ منجمد را با ویروس کرونا آلوده و آن‌را برای مدتی نگهداری کردند.