11
سه شنبه 1 بهمن 1398
شماره 7863
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قاسم روانبخش، عضو جبهه پایداری و از شاگردان آیت‌الله مصباح‌یزدی گفته است: لاریجانی با لابی‌های کذایی مانع استقلال نماینده‌ها می‌شد و حالا که قرار است ایشان در مجلس نباشد، نماینده‌ها با آزادی و فراغ بال بیشتری فعالیت خواهند کرد و مردم‌سالاری نمود بیشتری خواهد یافت.
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با طرح این پرسش که چرا مردم در انتخابات شرکت می‌‌کنند، توضیح داد: مردم از دولت فعلی ناراضی هستند.
احزاب
محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی و عباس سلیمی‌نمین، رئیس مرکز مطالعات تدوین تاریخ معاصر با حضور در برنامه تلویزیونی «مصیر» که از شبکه‌4 سیما پخش شد،‌ درباره اندیشه اجتماعی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بحث کردند.

گزینه خروج ‌روی میز ایران

وزیر خارجه درباره عواقب ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت هشدار داد
دیپلماسی
روزگاری حتی طرح مسئله خروج ایران از ان‌پی‌تی هم خطرناک تلقی می‌شد اما حالا این مسئله نه فقط یک تهدید از طرف ایران به شمار می‌رود بلکه به گزینه‌ای برای تغییر دکترین هسته‌ای کشور بدل شده است.
رد شایعه حمله سایبری به پرواز752

رد شایعه حمله سایبری به پرواز752

رئیس کمیسیون امنیت ملی: سقوط هواپیمایی اوکراین کاملا بر اساس خطای انسانی سامانه پدافند هوایی صورت گرفته است
10روز پس از حادثه سرنگونی هواپیمای اوکراین در تهران، «بروز خطای انسانی» همچنان تنها نتیجه تحقیقات نمایندگان مجلس درباره علت سقوط پرواز752است.
کافه مجلس
نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه به‌همراه 5نفر از نمایندگان دیگر در تذکری به رئیس‌جمهور، وزیر نفت و وزیر کشور بر لزوم بررسی علت کاهش سهمیه سوخت بنزین ماهانه مردم در اثر استفاده‌نکردن از مضرب‌های خاص در زمان سوختگیری تأکید کردند.