• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72722
+
-

کرمانی‌ها در حمیدیه خوزستان واحدهای مسکونی می‌سازند

مدیر ‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به این‌که کرمانی‌ها ۳۵۰ واحد مسکونی در حمیدیه خوزستان را می‌سازند، گفت: تعمیرات 2 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده و تعمیر ۷۰۰ واحد مسکونی جدید نیز به‌تازگی تامین اعتبار شده است. 

 «علی‌اکبر سلطانی‌نژاد» در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این‌که استان کرمان معین شهر حمیدیه در استان سیل‌زده خوزستان است، افزود: در این شهر کار تعمیر منازلی که بخشی از آن آسیب دیده و سهمیه استان کرمان بود، تمام شده است.  وی گفت: حدود 700 واحد جدید نیز به تازگی تامین اعتبار شده که تا یک ماه آینده کار تعمیرات این واحدها نیز انجام می‌شود. 

مدیر ‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان این‌که کرمانی‌ها در بازسازی خوزستان با مشارکت همه دستگاه‌ها اقدامات خوبی انجام دادند و مورد رضایت مردم منطقه است، افزود: ساخت 350 واحد در برنامه ماست و با توجه به گرمای هوا در این شهر، تمام سعی خود را می‌کنیم تا انتهای پاییز امسال ساخت این واحدها به اتمام برسد. 

وی با اشاره به این‌که ساخت 15 هزار واحد مسکونی در سراسر استان در دست اقدام است، گفت: بخش زیادی از آن در نقاط مختلف روستایی استان آغاز شده است.  وی با اشاره به این‌که در بحث بازآفرینی شهری در کرمان اقدامات خوبی آغاز شده و یک وفاق به‌جود آمده است، افزود: بازآفرینی شهری کرمان نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید