• پنج شنبه 21 دی 1402
  • الْخَمِيس 29 جمادی الثانی 1445
  • 2024 Jan 11

اشکال از فرستنده است

علیرضا زاکانی: نگاه غلطی در صداوسیما حاکم است
عدم‌انعکاس پیشرفت‌های کشور در رسانه‌ ملی، یکی از مهم‌ترین انتقادهایی است که همواره از سوی مقام‌های مختلف کشور مطرح شده و این روزها صدای شهردار تهران را هم درآورده‌ است.

پایان کابوس خیابان‌خواب‌ها

شب، وقتی تهران از ترافیک و شلوغی و رفت‌وآمد شهروندان عجول فارغ می‌شود، آن زمان که آخرین مغازه‌ها و رستوران‌های شهر کرکره‌شان را پایین می‌دهند و همه می‌روند خانه‌هایشان.

درباره لکنت رسانه ملی

شهردار تهران در گفت‌وگویی ضمن انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت این مظلومیت مردم تهران است که رسانه ملی به مسائل اساسی آنها نمی‌پردازد.

سرگذشت تهران در 2دقیقه

طهران، تهران‌شدنش را به حمزه‌بن‌موسی‌بن‌جعفر ع مدیون است.

تهران - دوشنبه؛ نزدیک‌تر از همیشه

رستم امامعلی، رئیس مجلس ملی تاجیکستان و شهردار پایتخت این کشور که در رأس هیأتی بلندپایه پارلمانی وارد تهران شده به‌طور جداگانه با سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفتگو کرد.

افسردگی 99درصدی؛ دروغ 100درصدی

چندی پیش برخی رسانه‌ها، با استناد به گزارش «سنجش و ارزیابی سرزندگی شهری با رویکرد ورزشی - فراغتی در سال 1401» که از سوی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران انجام شده بود، ‌نوشتند: وضعیت سرزندگی شهری در تهران از وضعیت نامطلوبی برخوردار است! آنها حتی پا را فراتر گذاشتند و اعلام کردند 99درصد مردم تهران افسرده هستند!

تولید 99درصد نیاز دارویی در داخل کشور

رفع ابهام از شایعه ابر دزدی

همه ما هکر به دنیا می‌آییم!

اردبیلی‌ها می‌گویند ما را تنها نگذار