13
پنج شنبه 21 دی 1402
شماره 8998
شهرنگار1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایده‌های تازه برای کودکان کار

یادداشت
پیرو انتخاب علیرضا زاکانی به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در حوزه مدیریت آسیب‌های اجتماعی، جلسات قرارگاه اجتماعی، نشست‌های اندیشه‌ورزی و جلسات تخصصی با نخبگان، اندیشمندان، جامعه دانشگاهی و مجموعه‌های تخصصی شکل گرفت.
ویژه
برای بودجه‌ریزی سال 1403ما یک کتاب داریم که ملاک عمل ماست و آن برنامه چهارم تحول شهر تهران است. هنگام برنامه‌ریزی برای بودجه مکلف هستیم بودجه‌ای که به شورای شهر ارسال می‌کنیم، براساس این برنامه باشد.
گزارش تصویری
رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از اجرای طرح واکسیناسیون و پیشگیری از آنفلوآنزا خبر داد و گفت که این طرح با مشارکت شرکت شهر سالم شهرداری اجرا و در قالب آن 5هزار پاکبان و کارگران خدمات شهری در برابر بیماری آنفلوآنزا واکسینه می‌شوند.

پایان کابوس خیابان‌خواب‌ها

گزارشی درباره خدماتی که در شب‌های سرد تهران به خیابان‌خواب‌ها ارائه می‌شود
گزارش
شب، وقتی تهران از ترافیک و شلوغی و رفت‌وآمد شهروندان عجول فارغ می‌شود، آن زمان که آخرین مغازه‌ها و رستوران‌های شهر کرکره‌شان را پایین می‌دهند و همه می‌روند خانه‌هایشان.
شمارش معکوس برای پایان بزرگراه‌سازی‌ در تهران

شمارش معکوس برای پایان بزرگراه‌سازی‌ در تهران

مطابق با آخرین طرح جامع شهری با تکمیل آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه شهید بروجردی، تونل شهید متوسلیان و شاخه غربی یادگار امامره دیگر در تهران بزرگراه جدیدی ساخته نمی‌شود
تهران شهری است با وسعت زیاد و بزرگراه‌های بسیار. این شهر با مساحت 615 کیلومترمربع بزرگراه‌های بسیاری را در خود جای داده است.
کیوسک‌های بدون روزنامه
کیوسک‌های بدون روزنامه
شهرهای بزرگ دنیا با کیوسک‌های خود چه کردند؟
مجله نشنال‌جئوگرافیک از تابستان امسال دیگر نسخه‌های خود را در کیوسک‌‌های روزنامه‌فروشی توزیع نمی‌کند. این مجله معتبر جهانی یکی از آخرین مجلاتی بود که همچنان در کیوسک‌ها دیده می‌شد.
PDF شهرنگار1
کوتاه شهرنگار1
سامانه 137‌پلاس در دوره مدیریت ششم شهر تهران قوت و جدیت لازم را پیدا کرد و در یک فرایند پاسخگویی کامل، مطالبات شهروندان در مناطق 22گانه پیگیری می‌شود.
چندی پیش برخی رسانه‌ها، با استناد به گزارش «سنجش و ارزیابی سرزندگی شهری با رویکرد ورزشی - فراغتی در سال 1401» که از سوی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران انجام شده بود، ‌نوشتند: وضعیت سرزندگی شهری در تهران از وضعیت نامطلوبی برخوردار است! آنها حتی پا را فراتر گذاشتند و اعلام کردند 99درصد مردم تهران افسرده هستند!