• پنج شنبه 10 آذر 1401
  • الْخَمِيس 7 جمادی الاول 1444
  • 2022 Dec 01

گزارش مجلس به مردم

رئیس مجلس در آستانه 10آذرماه، روز مجلس، مهم‌ترین دستاوردها و همچنین اولویت‌های پیش‌روی مجلس را تشریح کرد؛ اولویت‌هایی که نشان می‌دهد نمایندگان مردم در بیش‌از یک‌سال باقیمانده از عمر مجلس یازدهم، رسیدگی به مشکلات اقتصادی را در درجه نخست اهمیت قرار داده‌اند.

احداث آرامستان در شرق تهران

طی ماه‌های اخیر قیمت مسکن افزایش چشمگیری داشته است؛ به‌طوری‌که در برخی از مناطق خانه‌ها بیش از متری 100میلیون تومان معامله‌ شدند. این روزها تأمین مسکن به بزرگ‌ترین دغدغه مردم تبدیل شده و براساس آمارهای وزارت راه‌وشهرسازی تهیه مسکن در سبد درآمدی خانواده‌ها سهم بیش از 60درصدی دارد، اما موضوع گرانی مسکن فقط به اینجا ختم نمی‌شود.

ما فقط بازی داخل زمین را باختیم

صعود نکردیم. نشد که دوباره در ۸آذر تاریخ‌ساز شویم. تیم ‌ملی‌مان تا پای جان برای ایران جنگید؛ آن هم در روزهایی که زیر سنگین‌ترین حملات رسانه‌ای دشمن قرار داشت، اما نشد که بشود.

نقش نهادهای مدنی در حکمرانی مطلوب

نظریه حکمرانی خوب که با ویژگی‌هایی ازجمله مشارکت، پاسخگویی، حاکمیت قانون، شفافیت، اثربخشی و کارایی تعریف شده است، می‌تواند الگوی مناسبی برای توسعه پایدار و ایفای نقش نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد باشد.

رئیس‌جمهور امروز به کردستان می‌رود

رئیس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی خود امروز پنجشنبه وارد استان کردستان می‌شود. این سفر به فاصله کوتاهی از حضور قبلی سیدابراهیم رئیسی در استان کردستان انجام می‌شود.

رشد 17درصدی تولید خودرو در آبان ماه

آمارها نشان می‌دهد در آبان‌ماه امسال تعداد تولید خودروهای سواری 17درصد افزایش یافته است.

به چه رأی دادید؟!

لوپتو؛ انیمیشن «امید»

سلطان فولاد دنیا از کلکته تا لندن

تنها با جیغ و دست و هورا برنامه کودک ساخته نمی‌شود