02
پنج شنبه 10 آذر 1401
شماره 8653
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهرهای غربی آرام است

گزارش
رسانه‌های معاند در روزهای اخیر تلاش ویژه‌ای برای ناآرام نشان‌دادن شهرهای غربی کشور صرف کردند و کوشیدند با تحریک احساسات عمومی، بر آتش ناآرامی‌ها بدمند، اما دیروز وزیر کشور از برقراری آرامش در این مناطق خبرداد.
ویژه
رئیس خانه احزاب با اشاره به صحبت‌های اخیر احمد وحیدی، وزیر کشور درباره تشکیل کمیته صیانت از حقوق مردم و حاکمیت قانون و نقش خانه احزاب در ساختار این کمیته، گفت: آقای رئیس‌جمهور در اوایل تحولات اخیر، درباره بیان مطالبات اخیر موضوعاتی را مطرح کردند.
مدیر بخش کنترل تسلیحاتی و منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای وزارت امورخارجه روسیه در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه ایران همواره عضوی مسئول در پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای بوده‌است، گفت...
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی حق برگزاری تجمعات را به رسمیت ‌شناخته است .
قالیباف اقدام‌ها و اولویت‌های مجلس یازدهم را تشریح کرد

گزارش مجلس به مردم

مجلس
رئیس مجلس در آستانه 10آذرماه، روز مجلس، مهم‌ترین دستاوردها و همچنین اولویت‌های پیش‌روی مجلس را تشریح کرد؛ اولویت‌هایی که نشان می‌دهد نمایندگان مردم در بیش‌از یک‌سال باقیمانده از عمر مجلس یازدهم، رسیدگی به مشکلات اقتصادی را در درجه نخست اهمیت قرار داده‌اند.

رئیس‌جمهور امروز به کردستان می‌رود

رئیسی تیرماه به کردستان سفر کرده بود و حالا می‌خواهد مصوبات آن سفر را پیگیری کند
رئیس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی خود امروز پنجشنبه وارد استان کردستان می‌شود. این سفر به فاصله کوتاهی از حضور قبلی سیدابراهیم رئیسی در استان کردستان انجام می‌شود.
حکم اعدام برای اعضای شبکه مرتبط با رژیم صهیونیستی
حکم اعدام اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در دیوان‌عالی کشور تأیید شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
همه کسانی که به نام دولت و نظام اسلامی خدمت می‌کنند، باید مراقبت کنند.