• سه شنبه 12 مهر 1401
  • الثُّلاثَاء 8 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 04

بگذارید دانشگاه «شریف» بماند

مروری بر حواشی ایجاد‌شده از سوی برخی افراد در یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور
چندین شب است برخی گروه‌های ضد‌انقلاب با تهییج احساسات مردم و با تکیه بر پشتیبانی 24ساعته رسانه‌های لندن‌نشین و حمایت‌شده سعودی دست به نشر اخباری از گسترش اعتراضات مردم می‌زنند.
رهبرمعظم انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح:

فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند، با ایران قوی مخالفند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح دیروز دوشنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در سخنان مهمی با اشاره به حوادث اخیر تأکید کردند: با صراحت می‌گویم این حوادث طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنهاست.

جنگ روانی و روایت از پله دوم

ماه رمضان1388- بعد از فتنه - در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبری، دانشجویی از وسط جمعیت بلند شد و با حرارت هرچه بیشتر گفت: آنچه در کهریزک اتفاق افتاد، خیانت بود.

فرامتن سخنان رهبری

سخنان اخیر رهبری از چند منظر قابل تحلیل است، اما به این فهم سبک تحلیل و زاویه نگاه مهم‌ترین وجه است. عمدتا 4شاخص در سبک تحلیل رهبری از مسائل روز، پربسامد است. یکم تعیین اصل و فرع ماجرا.

عبور بازار میوه ازگرانی

در دومین هفته از پاییز، میوه‌های فصل سرما در مغازه‌های میوه فروشی متنوع‌تر شده‌اند و پوست سبز نارنگی‌ها هم کم‌کم نارنجی شده اما هنوز 70درصد بازار در اختیار میوه‌های تابستانی است.

تهدید امنیت مردم را تحمل نمی‌کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه با تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت مردم در بخش‌های مختلف نظامی، انتظامی، امنیتی و نیروهای بسیجی طی اغتشاشات اخیر در مقابله با عناصر تروریست، تجزیه‌طلب، آشوبگر و عوامل بیگانه گفت: این قول را می‌دهیم که تمام سعی خود را به‌کار خواهیم بست.

خروج منطقه 18 از بن‌بست

فاز نخست عملیات احداث بزرگراه شهیدبروجردی تا پایان آبان‌ماه 1401به بهره‌برداری می‌رسد. این معبر بزرگراهی که از بزرگراه آزادگان شروع شده و به میدان جانبازان ختم می‌شود، تاکنون بیشتر از 80درصد پیشرفت داشته است.

احوالپرسی از هوای تهران