• پنج شنبه 18 دی 1399
  • الْخَمِيس 23 جمادی الاول 1442
  • 2021 Jan 07

آسیب کرونا به جامعه جمع‌گرا

براساس مطالعات اخیر، 90روز بعد از تشخیص کرونا، 20درصد افراد دچار نشانه‌های بیماری روانپزشکی مانند بی‌خوابی، استرس و وسواس‌های خاص شده‌اند. این در حالی است که از هر 4نفری که دچار این نوع اختلالات شده، یک نفر سابقه اختلالات روانپزشکی نداشته است
بررسی‌های اخیر نشان داده که آموزش و ارتقای آگاهی عمومی به کاهش انگ‌زنی در جامعه کمک می‌کند. ازاین‌رو دهمین همایش علمی سلامت روان و رسانه با حضور جامعه‌شناسان و نخبگانی که با مسائل فرهنگی کشور آشنا هستند برگزار شد.

روزهای طلایی فوتسال زنان ایران

سال96 یکی از فیلم‌های پرسروصدای سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر «عرق سرد» بود که یک ماجرای واقعی در فوتسال زنان را دستمایه فیلمنامه‌اش قرار داده بود.

زمینه‌های پختگی ‌یک سیاستمدار

آقای هاشمی رفسنجانی شاید تنها روحانی دوره ماست که به جز علوم حوزوی و مطالعات گسترده قرآنی، به تاریخ، آن هم تاریخ معاصر ایران و جهان پرداخته و در همان سال‌های پیش از انقلاب 2 اثر درباره امیرکبیر و فلسطین تألیف و ترجمه کرده است.

هفته سوم دود در راه است

عمر روزهایی با هوای سالم  در کلانشهرهای کشور هر روز کمتر از گذشته می‌شود. منابع آلوده‌کننده هوا در شهرهای بزرگ تا آن حد افزایش یافته‌اندکه  بعد از هر باد و باران، به سرعت آلودگی در آسمان باز تولید می‌شوند تا فرصت تازه کردن نفس برای 45میلیون ساکن این شهرها باقی نماند.

از یادمان نخواهید رفت

صبح روز 18دی‌ماه سال 98روز متفاوتی بود. همه پیگیر اخبار حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق بودند که خبری هولناک همه را غافلگیر کرد:« هواپیمای اوکراینی دقایقی پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی با 176سرنشین سقوط کرد.»
مسابقات فوتبال حِرَف و مشاغل با قهرمانی تیم «رسانه‌ ورزش» پایان یافت

جام در دست کاپیتان‌عادل

مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل، با محوریت یاد شهدای سلامت برگزار شد. در این رقابت‌ها، تیم پزشکان سوم، تیم هنرمندان دوم و تیم رسانه ورزش با کاپیتانی عادل فردوسی‌پور قهرمان شد.

از توکیو تا تهران با خط فارسی

همنشینی گرم با آدم برفی

چکش کرونا بر روحیه سالمندی