• سه شنبه 22 مهر 1399
  • الثُّلاثَاء 25 صفر 1442
  • 2020 Oct 13

مأموریت ارزی در بغداد

اولویت همتی چیست؛ آزادسازی دلارهای ایران یا گشایش در مسیر انتقال ارزی ؟
همزمان با اوج‌گیری نوسان‌های ارزی؛ عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی بار دیگر راهی عراق شد تا راهی برای دسترسی به منابع ارزی ایران پیدا کند. این دومین سفر همتی در 4‌ماه گذشته به عراق، با وجود محدودیت‌های کرونایی است.

3 رکن اقتدارملی از نگاه رهبری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا صبح روز گذشته در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌علیع، لازمه حفظ اقتدار و هویت ملی و تأمین منافع ملی را محاسبه صحیح و عقلانی از تهدیدها و ظرفیت‌ها در مسائل مربوط به «قدرت دفاعی»، «استحکام و ثبات اقتصادی» و «توانایی و قوام فرهنگی» دانستند و تأکید کردند: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، به شرط «تلاش شبانه‌روزی مسئولان» و «مدیریت قوی، جامع و خسته‌نشو» و «تمرکز بر تولید داخلی و چشم امید نداشتن به خارج» قابل حل هستند و سر و صداهای اراذل مسلط بر ملت آمریکا هم نباید ذهن کسی را مشغول کند.

شفافیت، ضرورت همکاری‌های 25ساله

برنامه همکاری های ٢٥ ساله ایران و چین، در سفر این روزهای وزیر امور خارجه به پکن نهایی می شود. بی‌توجه به حاشیه ها، تبیین دقیق، صادقانه، جامع و شفاف این برنامه برای افکار عمومی انتظار بجایی است.

تک‌‌آهنگ‌ها رکورددار گرفتن مجوز

با وجود عدم‌برگزاری اجرای کنسرت‌ها در 6ماهه اول سال بیشترین مجوز انتشار را گروه‌های پاپ و سنتی گرفتند
در 6‌ماه اول 1399، دفتر مرکز موسیقی به بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ تک‌آهنگ، ۱۳۵ اثر تصویری یا نماهنگ و ۱۵۹ آلبوم، مجوز انتشار داده است.

هنوز کسی به‌دلیل نزدن ماسک جریمه نشده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام آمادگی برای همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا در جریمه متخلفان کرونا، گفت: ما این طرح را شروع کرده‌ایم و در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود. البته تا الان کسی جریمه نشده است.

فرهنگ «فرمان»داری

چند جلسه تئوری قانون‌محور، چند جلسه رانندگی در کنار مربی و یک آزمون...؛ همین! این، همه مراحلی است که شما باید برای گرفتن گواهینامه در ایران پشت سر بگذارید.

داربی؛ احتمالا دی‌ماه

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال برای فصل 1400-1399 این رقابت‌ها روزگذشته برگزار شد.

مسئولان نترسند و تصمیمات جسورانه بگیرند

امید پشت دیوارهای خاکستری

روایت بازسازی 5 استان پس از سیل و زلزله

کیوان. الف در برابر اتهام افساد فی‌الارض