• پنج شنبه 2 اسفند 1397
  • الْخَمِيس 15 جمادی الثانی 1440
  • 2019 Feb 21

بازگشت کارتخوان به مطب‌ها

با مصوبه مجلس، همه مشاغل پزشکی، پیراپزشکی و داروسازی به استفاده از کارتخوان مکلف شدند
نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات بخش درآمدی لایحه بودجه سال 98کل کشور با مکلف شدن همه صاحبان مشاغل پزشکی، پیراپزشکی و داروسازی به استفاده از پایانه‌های فروشگاهی POS موافقت کردند تا راه برای دریافت مالیات از جامعه پزشکی هموار شود.

سوغات ‌پکن

علی لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی که به همراه 3 وزیر،رئیس‌کل بانک مرکزی و نمایندگانی از مجلس به پکن رفته است تا با مقامات چین برای دوران تحریم مذاکره کند،با رئیس‌جمهور چین ملاقات کرد.

سرمان را بالا بگیریم

«شورای شهر و شهرداری برای تهران چه کار کرده‌اند؟» این سؤال را این روزها رأی‌دهندگان به‌نحوی و مخالفان به‌نحوی دیگر می‌پرسند.
پروانه مافی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

بومی‌گرایی در انتخاب زنان توانمند

حضور زنان در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ در سال‌های اخیر به‌دلیل ارتقای کیفیت‌های آموزش‌های ارائه شده در این مراکز موجب شده تا در این مراکز توجه ویژه‌ای به آموزش‌های سبک زندگی شود.

استقبال گرم از نمایش‌های اروپایی

اجرای نمایش‌هایی از رومانی، فنلاند و فرانسه در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر با تقاضای تماشاگران تکرار شد
درحالی‌که تا 2 روز دیگر پرون000ده سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف بسته می‌شود، استقبال از نمایش‌های خارجی، تئاترشهر را به یکی از شلوغ‌ترین نقاط مرکز شهر تبدیل کرده است.

حال تاب‌آوری اجتماعی خوب نیست

هرچند به باور اغلب جامعه‌شناسان و کارشناسان،  آمارها در کشور ما همه حقایق و واقعیت‌های اجتماعی را نشان نمی‌دهند اما با وجود این نیز نمی‌توان وضعیت تب‌دار و ناخوش مسائل روی زمین مانده اجتماعی را کتمان کرد.

نظم جهانی از نگاه اروپا

مسئول سیاست خارجی اروپا دیروز طی سخنانی ضمن تشریح نگاه اتحادیه اروپا به امنیت بین‌الملل، توافق هسته‌‌ای با ایران را جزو قواعد بین‌المللی دانست که حفظ آن برای حفظ نظم جهانی ضروری است.
با فاطمه گودرزی که این شب‌ها با نقشی مادرانه در «لحظه گرگ‌ومیش» در قاب تلویزیون می‌درخشد

دوست دارم نقش منفی بازی کنم

در حافظه بینندگان سینما و تلویزیون، چهره و نام فاطمه گودرزی با نقش‌هایی گره خورده که دلسوز، مهربان و پر از آرامش بوده‌اند.

پراید حداکثر 34میلیون تومان می‌ارزد

طرح زوج و فرد تهران 98را نمی‌بیند