• دو شنبه 15 مرداد 1397
  • الإثْنَيْن 24 ذی القعده 1439
  • 2018 Aug 06

حقایق را به مردم می‌گویم

2رئیس‌جمهور یکی فعلی و دیگری اسبق از جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی و مشروعیت نظام به رأی مردم سخن گفته و بازگشت اعتماد به مردم را چاره بحران‌هایی دانسته‌اند که امروز کشور در آن درگیر است.

هواپیماهای ای‌تی‌آر سیاسی نمی‌پرند

وزیر راه و شهرسازی در مراسم تحویل 5فروند هواپیمای ‌ای تی آر به شرکت هواپیمایی هما اعلام کرد: مسیرهای پروازی این هواپیماها را به هیچ وجه بنا به درخواست‌های سیاسی تخصیص نخواهیم داد.

بازدید معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از روزنامه همشهری

روز گذشته و در آستانه روزخبرنگار محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حمید ضیایی پرور، مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها از بخش های مختلف روزنامه همشهری بازدید کردند.

ضرورت آشتی با واقعیت های جامعه

مسئله گسترش بی‌اعتمادی در جامعه و گسست‌های اجتماعی در ایران امروز بیش از هر زمان دیگری مورد توجه مسئولان و فعالان سیاسی کشور قرار گرفته است؛ ضرورت بازیابی اعتماد مردم و کاهش گسست‌ها و فاصله‌ها، موضوعی است که حاکمیت و جامعه ایران به‌شدت به آن نیاز دارد.

مردم دیده نمی‌شوند

درباره اعتراضات اخیر، افراد مختلف سخن گفته‌اند. در این میان یک نکته را باید دقیق‌تر دید. متأسفانه گویا مسئولان ما مردم را نمی‌بینند.

10هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در 2هفته

در یک رویداد بی‌سابقه قیمت سهام شرکت‌های بورس در کمتر از 2هفته 100هزار میلیارد تومان معادل 10میلیارد دلار رشد کرد.

دغدغه‌های دماغی

3 عامل باعث شده‌است که با وجود خطرهای بی‌شمار و هزینه‌های گزاف، مردم اشتیاق خود را برای انجام جراحی‌های زیبایی حفظ کنند.

پرچمدار ایران، بازی‌های‌آسیایی را از دست داد

دشواری‌های تهران در شرایط بحران

تلویزیون، صدا وتصویر فضای مجازی را می‌خواهد

بازگشت‌ تحریم‌ها پس از 31ماه