21
دو شنبه 15 مرداد 1397
شماره 7449
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک هفته پس از آنکه دادستان کرج ماجرای ریختن گازوئیل در حادثه چالوس و سرخوردن خودروها را تکذیب کرد، مدیر ساخت و توسعه راه‌های البرز گفت، تنها دلیل لغزش خودروها در برخی نقاط محور کرج - چالوس ریختن گازوئیل است.
درباره آب و بحران کم‌آبی صحبت‌های زیادی شده، اما در این مقال قصد دارم از منظر دیگری بحران کم‌آبی را مطرح کنم؛ بحثی که ارتباط مستقیم با ایمنی و آتش‌سوزی‌ها دارد.
سلام. دولت برای مقابله با گرانی باید از کره 100گرمی شروع کند چون تولید داخل است و ربطی به ارز ندارد. اگر موفق شد اعتماد به نفس پیدا می‌کند، بعد سراغ دیگر کالاهای ایرانی برود.
کیفری
راننده جوان که در جریان درگیری با راننده دیگری، وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده و به‌خاطر این جنایت در آستانه قصاص قرار گرفته بود از سوی اولیای دم مقتول بخشیده شد.

پیامک‌هایی که بوی خون می‌داد

متهم مدعی است به خاطر مشکوک شدن به دوستش دست به جنایت زده است
دادسرا
مرد جوان 2هفته بعد از جدایی از همسرش متوجه راز بزرگی شد. او با دیدن پیامک‌هایی که دوستش برای همسر سابقش فرستاده بود، تصور کرد که وی عامل جدایی آنها بوده و به همین دلیل نقشه جنایت کشید.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سیگاری که جوان نقاش دود می‌کرد، دستش را رو کرد و پرده از راز سرقت میلیونی از خانه همسایه برداشت. ظهر شنبه فردی با کلانتری120 سیدخندان تماس گرفت و خبر از سرقت از خانه‌اش داد.
درگیری چند جوان بر سر 2قلاده سگ باعث قتل یکی از آنها و مجروح شدن 2نفر دیگر شد. این حادثه در شهر وحدتیه در استان بوشهر رخ داد.