2
دو شنبه 15 مرداد 1397
شماره 7449
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
افشای نقش نفوذی‌های اقتصادی و چگونگی فعالیت آنها در ناکام کردن سیاست‌های اقتصادی کشور محور اصلی مذاکرات 120دقیقه‌ای نمایندگان در جلسه غیرعلنی دیروز بهارستان بود.
گزارش
صبح فردا، برای مردم ایران بار دیگر روز نخست تحریم‌هاست؛ تحریم‌هایی که برخلاف قواعد بین‌المللی، در تقابل با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و تمامی گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تنها به خواست دولت آمریکا اعمال می‌شوند.
نامه روحانی به رئیس‌مجلس

حقایق را به مردم می‌گویم

دولت
2رئیس‌جمهور یکی فعلی و دیگری اسبق از جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی و مشروعیت نظام به رأی مردم سخن گفته و بازگشت اعتماد به مردم را چاره بحران‌هایی دانسته‌اند که امروز کشور در آن درگیر است.

روادید عربستان به دیپلمات ایرانی

یک منبع آگاه دیپلماتیک روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد که عربستان سعودی با اعطای روادید به سرپرست معرفی شده و کادر دفتر حفاظت منافع ایران موافقت کرده است.
پیام تسلیت روحانی برای مادر شهیدان باطبی
رئیس‌جمهور درگذشت مادر شهیدان باطبی را تسلیت گفت. در متن پیام آمده است: «درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی؛ مادر بزرگوار شهیدان والامقام حمیدرضا، علیرضا و عباسعلی باطبی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
وکیل مدافع عبدالفتاح سلطانی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور با بیان اینکه دستگیری موکلش به‌دلیل برخوردهای سیاسی افرادی همچون سعید مرتضوی بوده، از حسن روحانی خواست آزادی مشروط در مورد موکلش رعایت شود.