• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 24 شهریور 1401
کد مطلب : 171758
+
-

با مردم/جمع‌آوری کارتخوان‌های بدون تراکنش را متوقف کنند

با کسادی بازار برخی مشاغل مدت‌هاست ریالی کاسبی نکرده‌اند و بدیهی است که در این مسیر کارتخوان مغازه آنها تراکنشی نداشته باشد. ‌آیا کسبه‌خودشان با کارتخوان پول کارت به کارت کنند یا به زور کسی را وادار به این کارها کنند؟ بهتر نیست در این شرایط بد اقتصادی سقف تراکنش کارتخوان‌ها را کاهش دهند و کسبه را دچار دردسر پرداخت هزینه مجدد و اتلاف وقت و غیره نکنند.
ارکانی از تهران 

کارخانه سیمان اردستان به کارگران سختی کار نمی‌دهد
کارخانه سیمان اردستان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیمان کشور است که صدها کارگر دارد. متأسفانه کارگران این کارخانه از سختی کار محرومند و به‌رغم آسیب‌های بسیاری که حین کار به آنها وارد می‌شود برای آنها سختی کار لحاظ نمی‌شود. اعتراضات و پیگیری‌ها تاکنون به نتیجه نرسیده است و امید داریم مسئولان راهکاری برای حل این موضوع پیدا کنند.
مقدم از کارگران کارخانه سیمان اردستان 

هزینه سرویس مدارس افزایش نجومی یافته است
پس از اعلام هزینه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید و اخذ اولیه هزینه از والدین، حالا که در آستانه شروع مدارس هستیم با مطرح کردن سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران افزایش چندین برابری قیمت‌ها را مطرح کردند. برای مثال هزینه سرویس فرزند من از ۴ میلیون تومان به ۱۱ میلیون و 500هزار تومان افزایش پیداکرده است. واقعا به‌عنوان پدر سه دانش‌آموز چگونه باید از پس این هزینه برآیم؟
سیادتی از تهران 

پیامک
دریافت رقم 600هزار تومان برای خوابگاه روزانه چه معنی دارد
کلی تلاش می‌کنیم و برای آزمون کنکور سختی می‌کشیم که روزانه قبول شویم و مجبور به پرداخت هزینه نباشیم. ولی بعد از قبولی در دانشگاه علامه متوجه شدیم نه‌تنها باید 600تا 800هزار تومان برای خوابگاه بدهیم که برای خرید غذا هم باید حدود 5هزار تومان بپردازیم. بحث سر این نیست که این ارقام کم است یا زیاد که البته برای من به‌عنوان دانشجوی شهرستانی بدون حمایت کسی پرداخت همین ارقام هم سخت است، موضوع سر این است که فرق من با کسی که شهریه 10میلیونی پردیس می‌دهد چیست؟ آیا به‌عنوان دانشجوی روزانه که یک سال شبانه روز درس خوانده‌ام نباید فرقی با آنها داشته باشم.
کلامی از یاسوج 

با رتبه 2در آزمون دکتری پذیرش نشدم
با رتبه 2در مرحله اول آزمون دکتری مرکز آموزش سنجش پزشکی کشور مجاز به انتخاب رشته شدم. همه دروس را بالای 50درصد زده بودم و از سهمیه 5درصدی رزمندگان هم بهره‌مند بودم. اگر من قبول نشدم چه‌کسی قرار است در آزمون قبول شود.
سعید درخشان از تهران 

معابر روستای کوشک هنوز آسفالت نشده است
معابر روستای کوشک اندیمشک نیازمند زیرسازی و آسفالت و روکش است. چندی قبل بخشداری آبژدان اعلام کرد که معابر 15روستای آبژدان در شهرستان اندیکا آسفالت می‌شوند و حتی رقم سنگینی هم به‌عنوان اعتبار تامین شده این کار اعلام شد، اما تاکنون خبری از آسفالت نیست و معابر روستای کوشک در آبژدان همچنان ناهموار و بی‌آسفالت است.
ژیان از روستای کوشک آبژدان 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید