• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 24 شهریور 1401
کد مطلب : 171753
+
-

سقوط مرگبار پژو 207 از پل صدر

سقوط مرگبار پژو 207 از پل صدر

سقوط شبانه خودرویی از طبقه دوم بزرگراه صدر باعث شعله‌ور شدن آن شد و حادثه تلخی را رقم زد. در این حادثه 2پسر جوان در دم جان باختند و یک زن به شدت مصدوم شد.
به‌گزارش همشهری، این حادثه در دقایق اولیه بامداد دیروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه طبقاتی صدر اتفاق افتاد. یک دستگاه خودروی پژو207 که با 3سرنشین در حال حرکت بود بنابه دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد. شدت این برخورد به حدی بود که خودرو از گاردریل کنار بزرگراه عبور و از طبقه دوم به رمپی که بلوار قیطریه را به بزرگراه صدر متصل می‌کند، سقوط کرد. این حادثه هولناک سبب شد تا پژو206 دچار آتش‌سوزی شود.
لحظاتی از این حادثه می‌گذشت که ماجرا به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع داده شد و گروه‌های امدادی راهی محل حادثه شدند. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: 17دقیقه بامداد چهارشنبه خبر سقوط یک دستگاه خودروی پژو207 از طبقه دوم بزرگراه صدر به آتش‌نشانی تهران اعلام شد. به‌دنبال آن آتش‌نشانان 2ایستگاه به محل اعزام شدند.
او در توصیف صحنه این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو پژو٢٠٧ با 3نفر سرنشین که 2پسر ١٧، ١٨ساله و یک خانم بودند در مسیر غرب به شرق، روی پل صدر در حال حرکت بود  که به‌دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با گاردریل و خم شدن آن، از روی گاردریل به پایین سقوط کرده و روی رمپ محدوده قیطریه افتاده بود. گزارش های اولیه حاکی از آن بود که پیش از سقوط این خودرو 3سرنشین آن به شکل نامعلومی به بیرون پرتاب شده و بین گاردریل گرفتار شده بودند.
ملکی در ادامه گفت: در این حادثه خودرو دچار حریق شده بود و در آتش می‌سوخت که همکارانم ضمن تلاش برای خاموش کردن آتش همزمان سراغ حادثه دیدگان رفتند و آنها را از بین گاردریل‌ها بیرون کشیدند؛ اما امدادگران اورژانس پس از بررسی وضعیت آنها اعلام کردند که 2پسر جوان، جان خود را از دست داده‌اند و زن جوان نیز دچار مصدومیت شدیدی شده  که به مرکز درمانی منتقل شد. در این حادثه به‌جز سرنشینان این خودرو به هیچ خودرو یا شهروند دیگری آسیبی وارد نشد.
از سوی دیگر محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران که این حادثه به او گزارش شده بود در این‌باره گفت: قربانیان این حادثه 2جوان بودند و نفر سوم نیز به‌شدت مصدوم شده بود که به بیمارستان منتقل شد. وی درباره روند قضایی رسیدگی به این حادثه نیز گفت: بعد از تنظیم گزارش اولیه از محل وقوع حادثه، پرونده به دادسرای منطقه ارجاع شد تا رسیدگی قضایی در آنجا ادامه پیدا کند و درباره وضعیت هوشیاری قربانیان هنگام وقوع حادثه تحقیق شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید