• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 24 شهریور 1401
کد مطلب : 171754
+
-

ریزش دوباره متروپل قربانی گرفت

ریزش بقایای ساختمان متروپل بر سر کارگرانی که مشغول تخریب آنجا بودند حادثه‌ساز شده و جان یکی از آنها را گرفت.
به گزارش همشهری، این حادثه عصر دیروز اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که تعدادی از کارگران مشغول تخریب بخش‌های باقی مانده از ساختمان متروپل  آبادان بودند که بخشی از ساختمان یکباره فرو ریخت. این حادثه به حدی بود که تعدادی از کارگران مصدوم شدند و حتی یکی از آنها زیر آوار گرفتار شد.
وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اعلام وقوع این حادثه از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل سازه برج متروپل خبر داد. او گفت: با اعلام خبر فروریختن بخش‌های دیگری از سازه به جای مانده از برج متروپل آبادان، بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که شماری از کارگران که در آنجا مشغول کار بودند مصدوم شده‌اند که عملیات رهاسازی مصدومان آغاز شد.
در همین حال یک منبع در هلال احمر آبادان به همشهری گفت که در این حادثه یکی از کارگران که زیر آوار گرفتار شده بود جان خود را از دست داد. او گفت: بخشی از بقایای متروپل که بعد از حادثه خردادماه برای راهیابی به پارکینگ تخریب شده بود فروریخت و کارگران در آنجا گرفتار شدند و متأسفانه یکی از آنها جان خود را از دست داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید