• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 23 اسفند 1400
کد مطلب : 156564
+
-

پیامک/کلاهبرداران بیمه‌ای شناسایی و دستگیر شوند

مدتی قبل به اسم اینکه بیمه تامین اجتماعی شما از بین خواهد رفت، به تعداد زیادی از بازنشستگان تلفن کرده و از آنها مبالغی دریافت کردند که در قبال آن کارت تخفیفی به نام مؤسسه [....] ارائه کردند که قابل‌استفاده در هیچ جایی نیست. کلاهبرداران به کلیه اسامی، کدهای ملی، شماره‌های تماس و آدرس محل سکونت افراد دسترسی داشتند و بابت هر نفر 530هزار تومان دریافت کردند. اغلب بازنشستگان با اعتماد به نام تامین اجتماعی که مورد استفاده بیمه‌گران بود پول پرداخت کردند و اکنون دستشان به جایی بند نیست. لطفا صدای ما را به مسئولان برسانید.
صالحین از تهران 

افزایش قیمت خواربار اساسی لطمه جدی به سلامت جامعه می‌زند
افزایش سریع و روزافزون قیمت نان و لبنیات و خواربار اساسی بیشتر از همه به خانواده‌های کم‌درآمد و متوسط جامعه که از این موادغذایی بیشتر استفاده می‌کنند لطمه‌های جدی و جبران‌ناپذیری وارد می‌کند و بی‌شک در آینده مشکلات بسیاری از جهت سلامتی ایجاد می‌کند؛ لذا شایسته است مسئولان در این مورد ضروری و کاملا حیاتی فکر اساسی بکند.
بلیغیان از اصفهان

فکری برای زوج‌های بدون یارانه بکنند
زوج‌هایی که در یک‌دهه اخیر ازدواج کرده‌اند از لیست یارانه سرپرست خانوار قبل خود خارج شده و بعد از ازدواج هم از یارانه محرومند. آیا وقت آن نیست لیست زوج‌هایی که مشمول دریافت یارانه هستند استخراج شده و به آنها یارانه بپردازند.
صدیقی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید