• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 23 اسفند 1400
کد مطلب : 156566
+
-

با مردم/ارگان و سازمان‌ها اصول صرفه‌جویی آب و برق را رعایت کنند

وزارتخانه‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی و حتی بیمارستان‌ها در رعایت مصرف صحیح باید برای همه الگو باشند. چه مشکلی پیش می‌آید اگر چند لامپ اضافه یا چند وسیله گرمایشی، برقی و گازی بی‌تأثیر خاموش شود؟ اما از انجام همین کار ساده کوتاهی می‌شود.
عسکرآبادی ازتهران

قطع یک هفته‌ای آب در مجتمع مهر زاهدان
از یک هفته قبل ‌آب مجتمع مشاوران املاک منطقه مهر در زاهدان که 54خانوار در آن ساکن هستند قطع شده و دلیل آن نیز نپرداختن آب‌بها اعلام شده است. این در حالی است که تعدادی از واحدها هزینه را نپرداخته‌اند و تاوان آن را در آستانه سال نو همه ساکنان می‌دهند. بارها از مسئولان آبرسانی تقاضا کرده‌ایم به ساکنان مجتمع کنتورهای مستقل آب بدهند که دچار معضلات این‌چنینی نشویم و حقی از کسی ضایع نشود ولی تاکنون حرف ما به جایی نرسیده است. مسئولان به داد 54خانوار زاهدانی برسند.
میرشکاری از زاهدان

پل عابر بدون نرده، جان رهگذران را به خطر می‌اندازد
مدتی قبل بخشی از نرده‌های پل عابر مقابل شهرک صنعتی خاوران به سرقت رفت و بسیار درخصوص آن پیگیری کردیم ولی اتفاقی نیفتاد و چندی بعد باقی نرده‌ها را نیز به سرقت بردند. اکنون زنان و مردان کارگری که صبح‌ها مجبورند از آن پل برای عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) استفاده کنند هر آن ممکن است سقوط کنند و اتفاق بسیار ناگواری رخ دهد. از مسئولان شهری تقاضا داریم یا پل را ببندند و در سطح بزرگراه سرعتکاه و چراغ چشمک زن بگذارند یا اینکه پل را ایمن کنند.
فلاح از شهرک صنعتی خاوران تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید