21
چهار شنبه 14 اسفند 1398
شماره 7897
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قتل 2 مرد در پایتخت

یک راننده اسنپ و مردی ناشناس در 2 حادثه جداگانه در پایتخت به قتل رسیدند و تحقیقات برای کشف راز این دو جنایت آغاز شده است.
ویژه
قدردانی برای پیگیری اصلاح چاله‌های اتوبان تهران – کرج
11پزشک از پزشکی قانونی به همراه رپر معروف که متهم به قتل ناپدری‌اش است و چند نفر از اولیای‌دم، دیروز در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند تا بار دیگر این پرونده جنجالی تحت رسیدگی قرار گیرد.

تکرار آتش‌سوزی قم در تهران بدون تلفات

چند روز پس از آتش‌سوزی هولناکی که در یک مجتمع مسکونی در قم رخ داد و جان 5نفر را گرفت حادثه‌ای مشابه در پایتخت رقم خورد اما خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید.
با مردم

با مردم

خیابان اصلی کمالشهر که بخشی از مسیر قدیمی تهران به قزوین محسوب می‌شده است و اکنون جمعیت شهری اطراف آن پراکنده شده و اغلب پرترافیک است با یک بارندگی جزئی زیر آب می‌رود و ماشین‌ها به‌جای رانندگی در آن قایقرانی می‌کنند و چه خسارت‌هایی که به ماشین‌ها وارد نمی‌شود.
قاتل خانم کمدین در زندان
قاتل خانم کمدین در زندان
جیمز تاد، پسر جوانی که متهم است با حمله به یک کمدین زن در پارکی در ملبورن استرالیا به او تجاوز کرده و سپس وی را به قتل رسانده است، پس از محکومیت به حبس ابد، راهی زندان شد.
به‌دنبال مرگ اسرارآمیز زن عکاس، همسر او که کارگردان تئاتر است برای انجام تحقیقات بازداشت شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سارقان خودرو وقتی متوجه شدند کودک دوماهه‌ای داخل ماشین است، خودرو را به همراه کودک پس دادند.
در ابلاغیه جدید سازمان بورس، زمان معامله از سوی این سازمان تعیین می‌شود و شرط قبولی در آزمون بورس هم جزو شرایط دریافت کد بورس است که این دو با یکدیگر تعارض دارند.