22
چهار شنبه 14 اسفند 1398
شماره 7897
جامعه
23023618
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حاشیه‌ها و اصل داستان 300هزار اکیپ مبارزه با کرونا

2روز بعد از اینکه وزیر بهداشت اعلام کرد طرح بسیج ملی شکست کرونا با حضور 300هزار اکیپ آغاز شده و بسیاری از کارشناسان و متخصصان عفونی نسبت به اعزام تیم‌های سیار به در منازل مردم هشدار داده و گفتند این تیم‌ها خود می‌توانند به شیوع بیشتر کرونا در کشور دامن بزنند، سعید نمکی جزئیات بیشتری درباره طرح خود ارائه داد.
ویژه
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ساعت گذشته و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، مجموعا ۸۳۵مورد ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این میان ۱۱نفر جان باختند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: روز جمعه پیش رو، درباره وضعیت هفته آینده مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد که آیا مدارس تعطیل می‌شود یا خیر و حدود و بازه زمانی این تعطیلی در کدام استان‌ها خواهد بود؟

محله مهربانی

گزارش همشهری از اتحاد و همبستگی مردم یک محله در پایتخت برای کمک به معتادهای بی‌سرپناه که حتی در این روزهای سخت شیوع ویروس کرونا هم ادامه دارد
همه در همین حوالی می‌خوابند و سرپناه‌شان آسمان است؛ چه گرمای طاقت‌فرسای تابستان باشد چه سرمای استخوان سوز زمستان. در زمین‌های رهاشده اطراف بازار گل محلاتی، سبزی‌کاری‌های پشت دانشگاه آزاد تهران جنوب، گلخانه‌های تخریب شده محله اصفهانک، زمین‎های بلاتکلیف کنار بزرگراه امام علیع، زیر درختان باغ زیتون و باغ شاطر.