• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 30 مهر 1398
کد مطلب : 86115
+
-

با مردم

با مردم








به داد سرمایه‌گذاران خرد بورس برسید
به‌محض اینکه متوجه شدند بازدهی بازار بورس روند خوبی دارد با کارشکنی، کاری کرده‌اند که سرمایه‌گذاران خرد بسیار متضرر شده‌اند. از حقوقی‌ها که اغلب وابسته به دولت هستند تقاضا می‌شود به مردم رحم کنند و بورس را به حال خود بگذارند.
قهرمانی از تهران

هزینه بیمه تامین اجتماعی کمرشکن شده است
هزینه بیمه تامین اجتماعی آنقدر بالاست که به‌صورت اختیاری نمی‌توان آن را ادامه داد. رقم‌هایی که از حقوق کارگران بابت بیمه کسر می‌شود نیز خیلی بالاست. واقعا این چگونه حمایت اجتماعی است ؟
اصفهانی از تهران

برای معلول 26ساله، ماهی 150هزارتومان می‌دهند
مردی تنها و بدون همسر هستم که پسر 26ساله معلول جسمی و ذهنی خودم را به تنهایی نگه می‌دارم. فرزندم از 4سال قبل دیالیز می‌شود و قبلا عمل قلب و ریه هم شده است. هم‌اکنون با کپسول اکسیژن و هفته‌ای چندبار دیالیز با مشقت بسیار او را نگه می‌دارم اما کمک هزینه بهزیستی به این معلول تنها 150هزار تومان است.
علوی از فریدونکنار

درمورد معنای مفسد فی‌الارض اطلاع‌رسانی کنند
مسئولان اطلاع‌رسانی کنند که مفسد فی‌الارض دقیقا به چه معناست و چگونه است که این همه مفسد فی‌الارض شناسایی شده‌اند، آیا اینها که مسئولان مفسدشان می‌خوانند یک شبه به‌وجود آمده‌اند؟
محمدتقی حاجی از تهران

مسئولان فکری برای نیروهای شرکتی و قراردادی کنند
از مسئولان تقاضا داریم فکری به‌حال ما نیروهای قراردادی و شرکتی ادارات کنند؛ به‌خصوص نیروهای شرکتی که به هیچ وجه امنیت شغلی ندارند و جدای از حقوق و مزایای پایین، هر لحظه ممکن است از کار بیکار شوند.
کارگر‌زاده از کرمان

قیمت چای را کنترل کنند
بعد از همه گرانی‌ها به‌رغم کاهش قیمت دلار، افزایش قیمت جای سؤال دارد! یک بسته چای 27هزار تومانی بعد از دو‌ماه به قیمت 75هزار تومان رسیده است!
مدبری از تهران

جاده بیستون – کرمانشاه بدون آسفالت
جادہ کرمانشاہ تاشھربیستون و بالعکس آسفالت بسیار خراب و پر دست اندازی دارد که همین موضوع همواره باعث تصادف است و مسئولان به جای فکری اساسی، مدام لکه‌گیری می‌کنند.
رضایی از کرمانشاه

به‌جای حذف زبان، رشته‌های بیهوده تعطیل شوند
بهتراست به‌جای اجرای تصمیم حذف زبان انگلیسی از دروس تحصیلی، برخی رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها حذف شوند که پس ازفارغ التحصیلی ضمن آنکه مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، هیچ تأثیرمفید و کارایی برای جامعه ندارند.
گرانبها از تهران

قیمت خرید اینترنت، پرشتاب جلو می‌رود
درحالی‌که از ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به آن معنایی که مسئولان می‌گویند خبری نیست، قیمت خرید اینترنت، بسیار پرشتاب جلو می‌رود و معلوم نیست بسته‌ای که خریده‌اید صرف چه چیزی می‌شود؟ لطفا مسئولان پاسخ روشن بدهند.
تبحری از کرج

قوانین سرعت خودرو در شهرها بازنگری شود
گسترش و توسعه شهرها باعث شده برخی جاده‌هایی که قبلا در حاشیه بوده‌اند در دل شهرها واقع شوند؛ درحالی‌که قوانین سرعت آنها همچنان مربوط به زمانی است که جاده در حاشیه بوده است و همین امر همواره تصادفات مرگباری را رقم می‌زند.
توکلی شهمیرزادی از کرج

اجازه پیش فروش خودرو به‌خودروسازان ندهند
با این بدعهدی‌هایی که خودروسازان کردند چرا مسئولان اجازه دادند دوباره پیش فروش خودرو آغاز شود. 18‌ماه قبل برای خرید خودروی «هایما» ثبت‌نام کرده‌ام و تاکنون نه پولم برگشته و نه خودرویی تحویلم شده است.
نادری از تهران

دبیرستان عباسقلی شهریار، نیازمند حضور پلیس
دبیرستان و مدرسه راهنمایی دخترانه رهگذر هر دو در خیابان کرشته، کوچه امامزاده شهریار نیازمند تامین امنیت در زمان بازگشایی و تعطیلی مدرسه هستند. اطراف این دو مدرسه در زمان تعطیلی جولانگاه اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس است. از طرفی رفتارهای برخی دانش‌آموزان نیز نیازمند نظارت است.
اولیای دانش‌آموزان رهگذر

این خبر را به اشتراک بگذارید