21
سه شنبه 16 مرداد 1397
شماره 7450
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

با مردم
سلام. مسئله دلالان ارز و سکه که سبب شدند بازار به‌شدت متلاطم و باعث گرانی شود، به‌علت نبود قاطعیت در برخورد با مفسدان اقتصادی است.
ویژه
نقص فنی در یکی از پله‌های‌برقی ایستگاه متروی میرداماد موجب مصدومیت 5 نفر شد. به گزارش همشهری، این حادثه صبح دیروز اتفاق افتاد.
در ستون بامردم روزنامه همشهری مورخ31تیرماه97 شهروندان از بسته بودن جاده شمشک به دیزین گلایه کرده و خواستار تسریع در بازگشایی این جاده شده بودند.
زمین لرزه پرقدرتی که یکشنبه شب جزیره لومبوک اندونزی را لرزاند، دست‌کم جان 91نفر را گرفت و باعث فرار هزاران گردشگر شد.
سرباز جوان که عاشق موتور سنگین بود نقشه کشید تا با بیهوش کردن هم‌خدمتی خود، ‌ماشینش را سرقت کند اما وقتی از این کارش پشیمان شد که دیگر دیر شده بود.
تصادف هولناک وانت تویوتا با یک تریلی در محور خاش-ایرانشهر باعث مرگ 12نفر شد.

نقشه‌شوم 2جوان در شب چهارشنبه‌سوری

خاطره‌گویی متهم در جمع دوستانش راز سیاه او و همدستش را فاش کرد و آنها را به دام پلیس انداخت
دادسرا
چهارشنبه‌سوری پارسال، 2پسر جوان به بهانه فروش ترقه و مواد منفجره، پسری 8ساله را به خانه‌ای کشاندند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از این حادثه متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند. ماه‌ها هیچ ردی از آنها نبود تااینکه یک اتفاق عجیب آنها را گیر انداخت.
انتظامی
2سارق وقتی برای دزدیدن وسایل یک پژو 206 سوار آن شده بودند، در آن سوئیچ یک ب‌ام‌و لوکس را پیدا کردند و سرقت پرماجرایی را رقم زدند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
فرمانده انتظامی استان خوزستان، از دستگیری عوامل آتش زدن عابربانک‌ها در شهرهای اهواز، کارون و دشت‌آزادگان خبر داد.
فشار گندم‌های انبار شده باعث فروریختن دیوار سیلوی گندم مرند و مدفون شدن 4کارگر زیر آوار شد
پسری 6ساله که از سوی نامادری‌اش شکنجه شده بود، دچار مرگ مغزی شد. به گزارش ایلنا، روز پنجشنبه گذشته پسری ۶ساله که دچار تشنج، خونریزی مغزی با علایم کبودی و گازگرفتگی در طرف چپ صورت و ساق راست شده بود