• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 16 مرداد 1397
کد مطلب : 25993
+
-

سرقت پر‌ماجرای ب‌ام و ساعتی قبل از عروسی

انتظامی
سرقت پر‌ماجرای ب‌ام و ساعتی قبل از عروسی


2سارق وقتی برای دزدیدن وسایل یک پژو 206 سوار آن شده بودند، در آن سوئیچ یک ب‌ام‌و  لوکس را پیدا کردند و سرقت پرماجرایی را رقم زدند.

به گزارش همشهری، ظهر یکشنبه یک خودروی پژو 206 توجه 2سارق جوان در یکی از خیابان‌های تهرانپارس را جلب کرد. آنها سوار پژو شدند تا وسایل داخلش را سرقت کنند اما در داشبورد آن با سوئیچ یک خودروی ب‌ام و روبه‌رو شدند. وقتی دکمه‌های روی سوئیچ را فشار دادند، متوجه شدند ب‌ام و کمی جلوتر پارک شده است. آنها که برای سرقت خودروی لوکس وسوسه شده بودند، 206را رها کردند و سوار ب‌ام‌و شدند. سارقان برای دزدیدن خودروی لوکس با مشکل بزرگی روبه‌رو شدند چرا‌که نحوه روشن‌کردن آن را نمی‌دانستند. با وجود این، چند دقیقه بعد توانستند ب‌ام و را سرقت کنند.

دقایقی از این ماجرا می‌گذشت که داماد جوانی که خودروی ب‌ام‌و را اجاره کرده بود، متوجه سرقت خودرو شد. او بی‌ام‌و ۳۳۰i را برای عروسی‌اش کرایه کرده اما سوئیچ آن را داخل خودروی خودش که پژو ۲۰۶ بود، گذاشته بود. او که از سرقت خودروی لوکس شوکه شده بود ماجرا را به صاحب خودرو اطلاع داد و او با بررسی جی‌پی‌اس خودرو فهمید که سارقان مشغول پرسه‌زنی در خیابان احسان هستند. به این ترتیب ماجرا به کلانتری 144جوادیه تهرانپارس گزارش شد.

دقایقی بعد گروهی از مأموران راهی محل حادثه شدند و توانستند سارقان را که سوار خودروی سرقتی بودند، پیدا کنند اما آنها حاضر نبودند خود را تسلیم کنند. راننده ب‌ام‌و برای فرار خودروی لوکس را به دست‌کم 8خودروی دیگر کوبید اما سرانجام مأموران با شلیک گلوله به لاستیک ب‌ام‌و آن را متوقف و سارقان را دستگیر کردند.

سرهنگ منصور حشمتیان، رئیس‌کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در این‌باره گفت: متهمان در نخستین دقایق سرقت از حضورشان در خودرو سلفی و فیلم تهیه و برای دوستان خود ارسال و ادعا کرده بودند رکورد سرقت را زده و ب‌‌ام‌و دزدیده‌اند. وی ادامه داد: همچنین اظهارات داماد جوان نشان می‌داد که او خودرو را ساعتی قبل کرایه کرده بود و می‌خواست آن را به گلفروشی ببرد که این سرقت اتفاق افتاد. به گفته سرهنگ حشمتیان، تحقیقات تکمیلی از متهمان که دارای سوابق سرقت خودرو و مواد‌مخدر هستند، ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید