• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 16 مرداد 1397
کد مطلب : 25996
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@   برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی
سلام. مسئله دلالان ارز و سکه که سبب شدند بازار به‌شدت متلاطم و باعث گرانی شود، به‌علت نبود قاطعیت در برخورد با مفسدان اقتصادی است. هرگز فراموش نکنیم کسانی که به‌عنوان مفسد اقتصادی ارز و سکه اینگونه بازار را آشفته کرده‌اند در هر مقام و موقعیتی که باشند و هر وابستگی که به هر کجا داشته باشند، خائنان به وطن هستند و باید با قاطعیت تمام با آنها برخورد شود. اگر برخورد با اینگونه خائنان به وطن اتفاق بیفتد سایر دزدان و مفسدان اقتصادی حساب کار دست‌شان می‌آید. تنها راه، قاطعیت در برخورد با مفسدان اقتصادی است.

2436...0912


  ظلم به مستأجران
سلام. لطفا در مورد مشکلات مستأجران گزارشی تهیه کنید. چرا اجاره‌نشینی هیچ قانونی ندارد؟ چرا به کسانی که فرزند دارند خانه اجاره نمی‌دهند؟ این چه قانونی است که می‌گویند فقط به زن و شوهر اجاره می‌دهیم؟ پرداخت اجاره هم اینطوری باب شده که هر چقدر نیاز موجر برای تأمین هزینه‌های زندگی و پرداخت اقساط و... باشد، به همان میزان مبلغ اجاره را تعیین می‌کنند؟ آیا این ظلم به مستأجران نیست؟

8265...0910


@ درخواست از وزارت راه
با سلام و ادب. گویا گرانی سکه و دلار حتی به سرویس‌های بهداشتی بین راهی هم رسیده است! در اتوبان تهران - ساوه برای استفاده هر مسافر از سرویس‌های بهداشتی مبلغ 1000تومان دریافت می‌کنند. این درحالی است که مردم با پرداخت عوارض اتوبان که امسال افزایش پیدا کرده است انتظار دارند استفاده از اینگونه امکانات رایگان باشد. چرا مسئولان ذی‌ربط در وزارت راه و شهرسازی نظارتی بر اینگونه موارد نمی‌کنند؟

حسنوند از جاده ساوه


@ قدردان تلاش‌های پلیس باشیم
سلام. این روزها از رفتارهای موتورسواران متخلف به ستوه آمده‌ایم. از طرفی وقتی پلیس راهور اقدام به برخورد با متخلفان می‌کند عده‌ای قانون‌گریز اعتراض می‌کنند و پلیس را مورد هجمه و انتقاد قرار می‌دهند. این در حالی است که همه می‌دانیم تلاش‌های پلیس برای تأمین امنیت مردم است و برخورد با راکبان موتورهای پلاک مخدوش، مطالبه جدی عموم مردم از پلیس است. آیا بهتر نیست شهروندان اقدامات قانونی پلیس را مورد تشویق قرار داده و قدردان آنها باشند؟

6542...0919


  درخواست از شهرداری منطقه یک
با سلام. سال‌هاست زمینی بایر در ابتدای خیابان کامرانیه شمالی (کوچه گلناز) به‌صورت بلااستفاده، چهره این خیابان را از لحاظ بصری نامناسب کرده است. از طرفی شهرداری منطقه یک به‌جای اختصاص این مکان به فضای سبز، تعدادی کانکس در این محدوده قرار داده و سقف کانکس‌ها را با پتوی پاره پوشانده؛ به‌گونه‌ای که حتی اقدام به کشیدن یک حصار آجری به دور زمین برای محفوظ ماندن منظره آن نکرده است. از شهرداری منطقه یک درخواست رسیدگی داریم.

4793...0912


  سد معبر وانت‌بارها
یکی از عوامل ایجاد ترافیک به‌خصوص در کوچه‌ها و خیابان‌های تهران، بارفروشان هستند که با پارک کردن وانت‌بار خود موجب ترافیک شدید می‌شوند. به‌عنوان نمونه سد معبر وانت‌بارها در خیابان شهید بروجردی (شهرزاد) هر روز ادامه دارد و کسی هم پاسخگو نیست. چرا مسئولین در شهرداری و راهنمایی و رانندگی به وضع ترافیک این محدوده نظارتی نکرده و برخورد قانونی نمی‌کنند؟ باور کنید مردم نمی‌توانند بیماران اورژانسی خود را به‌علت ترافیک بموقع به بیمارستان مهدیه برسانند.

لاهرودی از تهران


  نظارت بر ادارات کاریابی
باسلام. چندی پیش از طریق آگهی با یک دفتر تأمین نیرو(کاریابی) در جمالزاده جنوبی نبش کلهر آشنا شدم. در ادامه مبلغ 700هزار ریال از من گرفتند تا کار معرفی کنند. از زمانی که پول را گرفته‌اند دیگر جواب درست و حسابی نمی‌دهند. چرا هیچ دستگاهی روی کار این شرکت‌ها نظارتی ندارند؟ لطفا گزارشی درباره تخلفات اینگونه مراکز کاریابی منتشر کنید.

2578...0919


  احتکار و گرانفروشی
با سلام. در شهرک صنعتی خاوران واقع در کیلومتر ۱۵جاده خاوران، بازار چوب و ‌ام‌دی‌اف به حال خود رها شده و هیچ‌کس ناظر بر کار چوب‌فروشان نیست. متأسفانه عده‌ای از چوب‌فروشان با احتکار و گرانفروشی روزگار را بر کارگر و رانندگان سخت کرده‌اند. لطفا صدای مردم این منطقه را به گوش مسئولان برسانید.

1497...0912

این خبر را به اشتراک بگذارید