22
چهار شنبه 3 آذر 1400
شماره 8370
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جست‌وجوی انسان برای یافتن خوشبختی تا کجا قرار است ادامه داشته باشد؟ موانع اصلی دستیابی به خوشبختی کدامند و آیا خوشبختی کسب یک موقعیت و قرار گرفتن در آن است یا داشتن یک احساس نسبت به موقعیتی که در آن قرار داریم؟ پاسخ به این سؤالات به اندازه‌ای متنوع و متفاوت هستند که هر داستانی با پرداختن به بخشی از این ماجرا می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.
جشنواره چهلم تئاتر فجر قرار است به شکل بین‌المللی برگزار شود. برگزارکنندگان امیدوارند شرایط کرونا در 2‌ماه آینده بهتر شود تا بتوانند پذیرای حضور حداکثری گروه‌های نمایشی در بخش ملی و بین‌المللی باشند. جشنواره چهلم با 10روز تعویق برگزار می‌شود و به‌گفته دبیر جشنواره گروه‌های مختلف نمایشی بعد از 2سال متقاضی حضور در این دوره از جشنواره هستند.

رقابت ۲۷فیلم در بخش مستند نیمه‌بلند

ترکیب فیلم‌های حاضر در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به مرور کامل می‌شود
با اعلام اسامی فیلم‌های مستند نیمه‌بلند بخش مسابقه ملی، ترکیب فیلم‌های حاضر در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به مرور کامل می‌شود. دیروز اسامی ۲۷فیلم حاضر در بخش مستند نیمه‌بلند اعلام شد.
به خاطر عشق به مولانا

به خاطر عشق به مولانا

با طولانی‌شدن ساخت فیلم سینمایی «مست عشق» و فراهم‌نشدن شرایط قرارداد اولیه، همایون شجریان و سهراب پور‌ناظری از همکاری با این پروژه کناره‌گیری کردند.به گزارش همشهری، همایون شجریان با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش که به امضای نام خود و سهراب پورناظری رسیده بود، از توقف ادامه همکاری با این پروژه خبر داد.
نقل‌قول/داریوش فرهنگ
طی چند سال اخیر مدام مرا به بازی گرفتند و من هم بازی کردم. حقیقتش این است آن چیزی که من دلم می‌خواهد بسازم که بتواند با مخاطب گسترده ارتباط برقرار کند و ارشاد اجازه ساخت آن را بدهد پیدا نشده است.
در 2روز اخیر میزان فروش فیلم «زمانی برای مردن نیست» در گیشه جهانی به 730میلیون دلار رسید و همین مسئله سبب شد این فیلم که بیست و پنجمین سری از فیلم‌های جیمز باند محسوب می‌شود، با پشت سر گذاشتن فیلم «سریع و خشن9» به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی از دوران شیوع کرونا لقب بگیرد.