• چهار شنبه 3 آذر 1400
  • الأرْبِعَاء 18 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 24

ازدحام برای خرید دلار رانتی

در شرایطی که توزیع بی‌دلیل 4میلیون تومان رانت در صرافی‌های دولتی و رسمی ادامه دارد دیروز تشکیل صف‌های خرید دلار، با ارائه کارت ملی، در سطح شهر کاملا مشهود بود
اختلاف نرخ بین قیمت فروش دلار، در صرافی‌های رسمی و غیررسمی، دیروز سه‌شنبه، به نزدیک 2هزار تومان رسید و موجب شد بسیاری از طالبان کسب سود، با هدف برخورداری از رانت توزیع شده، به صرافی‌های رسمی هجوم آورند.
بررسی عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اجرای تعهداتش به بخش حمل‌ونقل عمومی شهر تهران

صفر مطلق در 8 سال

دی‌ماه سال1386 بود که مجلس شورای اسلامی قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت سوخت را مصوب کرد، اما بعد از گذشت ۱۳سال از مصوب‌شدن الزام دولت به کمک برای توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهرها، دولت‌های قبلی به هر بهانه‌ای از انجام تعهد و وظایف قانونی خودشان در قبال مدیریت شهری شانه خالی کردند و سر باز زدند.

تقابل میان ممکن‌ و ناممکن

به‌نظر می‌رسد سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران و دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امورخارجه کشورمان در راستای آماده‌سازی برای توافق در مذاکرات برجام انجام شده باشد.

راز بقای حقوق‌های نجومی

انتشار فیش حقوقی چند تن از مدیران ارشد شرکت پتروشیمی امیرکبیر باردیگر سوژه حقوق‌های نجومی را داغ کرد. این پرسش مطرح است که صرف برکناری این افراد که حقوق نامتعارفی می‌گیرند، به‌معنای پایان پرداخت حقوق‌های نجومی و چند میلیون تومانی است؟

سبقت ایران از اروپا در واکسیناسیون

عملیات ویژه علیه کرونا، ماه‌هاست آغاز شده اما ویروس همچنان در حال تاخت و تاز است و حالا در تلاشی دوباره، زنجیره‌ شیوع‌اش را در کشورهای اروپایی ادامه داده.

یمن، اوج مقاومت در مقابل استکبار

شهردار تهران گفت: ملت یمن ۷سال با ایستادگی خود پیام‌هایی را به دنیا مخابره کرده است و هر لحظه که اقدام جدیدی رخ می‌دهد ملت با بصیرت یمن دست پنهان را می‌بیند و از مادر و زاینده این جنایت نام می‌برد.

مشکلات، دستوری حل نمی‌شود