17
چهار شنبه 3 آذر 1400
شماره 8370
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مثلث بلا خیز

محال است بین گل‌محمدی، مجیدی و نویدکیا، هر 3 نفر فصل را با خوبی و خوشی تمام کنند
تقریبا همه اجماع دارند که 3 مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم پرسپولیس، استقلال و سپاهان هستند. یعنی حداقل روی کاغذ چنین شرایطی وجود دارد و فضا طوری است که خیلی از منتقدان و هواداران از آنها انتظار کسب جام دارند.
ویژه
مچ پای راست محمد موسوی شکست و او مجبور است مدتی از والیبال دور بماند. با این اتفاق تکلیف او و تیم ملی چه می‌شود؟
هواداران پرسپولیس در حالی امروز بعد از 2سال فرصت حضور دوباره در ورزشگاه و تماشای مسابقه تیم‌شان را پیدا می‌کنند که تعیین قیمت‌های بالا برای بلیت ورود به ورزشگاه آزادی در بازی با نفت آبادان خیلی از آنها را غافلگیر کرده است.
امشب شب دوم از هفته پنجم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود. بازی خوب کم نداریم؛ من‌سیتی و پی‌اس‌جی که جدال فینالیست فصل قبل با فینالیست 2 فصل قبل است،
مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد 18آذرماه در سالن 12هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. 4تیم راه‌یافته به این مرحله تیم‌های داروسازی سهند ارس، صنایع مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد ذوب آمل هستند.
ممکن است خود پرسپولیس این روزها خیلی خوب عمل نکند، اما انصافا جاسوس‌های این تیم همچنان عملکردی بی‌نقص دارند. در طول فصل جاری هم شاهد لو رفتن ترکیب و تمامی تغییرات سیستم سرخپوشان قبل از هر مسابقه بوده‌ایم؛ تا جایی که الان دیگر اعلام ترکیب اصلی پرسپولیس در ابتدای هر بازی به یک مسئله کاملا تشریفاتی تبدیل شده و ارزش خبری چندانی ندارد.
کرار جاسم محمد، بازیکن عراقی که سابقه زیادی در لیگ ایران دارد و در این فصل به صلاحدید فراز کمالوند دوباره به لیگ برتر برگشته، ضعیف‌ترین بازیکن تیمش طی 5هفته ابتدایی بوده است.

بالاخره می‌برید؟

لیگی که دو هفته است هیچ‌یک از مدعیانش برنده نمی‌شوند به هفته ششم رسید؛ امروز پرسپولیس میزبان صنعت نفت آبادان است و ظاهرا نسبت به استقلال و سپاهان که در سیرجان و شیراز میهمان هستند کار راحت‌تری دارد
لیگ برتر فوتبال ایران به هفته ششم رسید. سازمان لیگ امسال تصمیم گرفته مسابقات را منظم و با فاصله 5روزه برگزار کند بلکه بتواند بازی‌ها را در اواسط بهار1401به پایان برساند و فوتبال باشگاهی را به تقویم همیشگی‌اش برگرداند. امروز آلومینیومِ صدرنشین در تهران میهمان هوادار است و استقلالی‌ها از آقای گل سابق خودشان -رضا عنایتی- انتظار دارند تیم شگفتی‌ساز اراکی را متوقف کند تا راه برای سبقت آبی‌پوشان باز شود.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8370

جدول 8370

برنامه / لیگ برتر- هفته ششم

برنامه / لیگ برتر- هفته ششم

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نیما عالمیان که چندی پیش در بازی‌های المپیک توکیو در اعتراض به داوری بداخلاقی کرد و جنجال‌ساز شد، حالا در مسابقات قهرمانی جهان درگیر جنجالی ناخواسته شده است.
روزی که در یک اتفاق جنجالی و بعد از حذف برنامه 90، باکس دوشنبه‌شب‌های شبکه3به «فوتبال برتر» هدیه شد، محمدحسین میثاقی یک نطق غرا در مورد اهداف و چشم‌اندازهای این برنامه ایراد کرد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی رئیس رسانه ملی برای پرداخت 100درصدی حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی خبر داده است.