56
یکشنبه 7 مهر 1398
شماره 7771
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساخت ۵ سکوی پارس جنوبی در «صدرا»

در استان
مدیر کارخانه فراساحل شرکت صنعتی- دریایی صدرای بوشهر با بیان این‌که ۵ سکوی پارس جنوبی در حال ساخت است
اخبار ویژه
مدیر کل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از برگزاری یک مسابقه عکس و اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته گردشگری در این استان خبر داد.
جاده ارتباطی روستای غرب‌خانه که در فاصله یک کیلومتری از شهر دهدشت قرار دارد، پس از گذشت ۳۵ سال احداث می‌شود و آرزوی دیرینه اهالی روستا محقق می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت حمل ‌و ‌نقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد که در حال حاضر، کمتر از 5 درصد با کمبود سرویس مدارس در این کلان‌شهر مواجه هستیم
رئیس انجمن خوش‌نویسی استان فارس از برگزاری نمایشگاه «مژده وصل» به مناسبت سالروز بزرگداشت حافظ در شیراز خبر‌داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از گسترش ۱۰۰ درصدی خدمات بهداشتی در استان خبر داد و گفت: توسعه دانش‌های ‌زیست‌دریایی و ایجاد قطب کشوری زیست‌فناوری دریایی در دستور کار است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از گسترش ۱۰۰ درصدی خدمات بهداشتی در استان خبر داد و گفت: توسعه دانش‌های ‌زیست‌دریایی و ایجاد قطب کشوری زیست‌فناوری دریایی در دستور کار است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کل پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر پرداخت شد.
استاندار فارس با اشاره به قرار گرفتن طرح 571 هکتاری توسعه حرم حضرت شاهچراغ ع و سایر حرم‌های مطهر در محدود 1800 هکتاری بافت فرسوده شیراز، خواستار تعیین تکلیف این طرح از سوی وزارت راه و شهرسازی شد.

دکل‌های مخابراتی شیراز سر و سامان می‌گیرند

عضو شورای شهر شیراز: استقرار دکل در برخی اماکن ممنوعیت یا محدودیت دارد
در شهر
نشاندن هر دکل مخابراتی در مناطق مسکونی، پرسش‌هایی برای مردم، مسئولان و کارشناسان در پی‌ دارد
نقشه راه صیانت از منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد

نقشه راه صیانت از منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد

بر اساس آمار، حجم آب تجدیدپذیر استان 8 میلیون و ۵۱۳ هزار متر مکعب معادل 5/8 درصد کل آب ایران است
کهگیلویه و بویراحمد معروف به سرزمین رودخانه‌های خروشان با وجود تولید ۱۰ درصد از رواناب‌های کشور، ۵۷ رودخانه به طول 1400 کیلومتر و ۱۱‌هزار کیلومتر آب‌راه، دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری
شیراز در تدارک تبدیل به «شهر هوشمند»

شیراز در تدارک تبدیل به «شهر هوشمند»

استاندار فارس در دیدار با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار گسترش و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این استان شد
«تل چیتی» گناوه تعیین تکلیف می‌شود
«تل چیتی» گناوه تعیین تکلیف می‌شود
شهردارگناوه: به‌زودی نقشه جامع منطقه تل چیتی طراحی می شود و پس از آن برای توافق با مالکین اقدام می‌کنیم
تل چیتی گناوه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری است که هنوز تکلیف مالکان این اراضی مشخص نیست و باید برای تعیین تکلیف آنها اقدام شود.
PDF یکشنبه 7 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیر سامانه سجام استان بوشهر گفت: این سامانه طرح کشوری است که در استان نیز برای استفاده از ظرفیت‌های مردم در شناخت تخلفات راه‌اندازی شده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از امکان عضویت رایگان در مراکز کانون استان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.
معاون بازرسی ونظارت اتاق اصناف استان فارس گفت:طی 6 ماه اول امسال بیش از ١٠٢ هزار بازرسی از واحد صنفی استان صورت گرفته و بالغ بر 40۲۰‌پرونده شکایت از واحد‌های صنفی تشکیل شد.
کارشناس مسئول خانه‌های بازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با طرح مشکلات به‌وجود آمده از سوی مینی‌پارک‌ها گفت: متاسفانه مجوز مینی‌پارک‌ها از‌سوی صنف نوشت‌افزار صادر می‌شود،
مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرایشگاه معروف زنانه متخلف در یاسوج با اتهام دخالت در امر پزشکی پلمب شد.