14
یکشنبه 7 مهر 1398
شماره 7771
بازار
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طلای تقلبی نخرید

شاید شما هم ازجمله افرادی باشید که هنگام فروش طلا یا سکه با پاسخ طلافروشی‌ها مبنی بر غیراستاندارد بودن این مصنوعات یا خرید آن به نرخ بسیار کمتر مواجه شده‌اید.
ویژه
دریافت اسامی و شماره تلفن برخی صاحبان مشاغل خدماتی از سامانه 118مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.با عباس ابوالقاسمی‌آزاد، مدیرکل سابق خدمات مخابراتی استان تهران گفت‌وگو کرده‌ایم.
ثبیت قیمت و سیر نزولی نرخ ارز موجب افت قیمت انواع خودروهای تولید داخل و وارداتی در بازار شده است.

آشفته‌بازارخدمات مشاغل

شاید شما هم ازجمله مشتریانی باشید که برای دریافت برخی خدمات و کسب اطلاع در مورد صاحبان مشاغل مرتبط با آن ناچار به تماس با سامانه 118 شده‌ و با دریافت مشخصات و شماره تماس اینگونه مشاغل درنهایت از قیمت و کیفیت خدمات ارائه شده ناراضی بوده یا بعدا متوجه شده‌اید که این افراد یا شرکت‌ها ذاتا فاقد صلاحیت قانونی لازم برای ارائه اینگونه خدمات بوده‌اند.
سیر نزولی قیمت گوشت گوسفندی وارداتی در میادین

سیر نزولی قیمت گوشت گوسفندی وارداتی در میادین

بررسی قیمت انواع گوشت گوسفندی و گوساله در بازار خرده‌فروشی حاکی از سیر نزولی قیمت‌ها به‌دلیل رشد عرضه و کاهش نسبی تقاضا با سپری شدن دهه نخست محرم است.
نوسان قیمت‌ها در بازار انواع روغن‌ترمز خودرو
نوسان قیمت‌ها در بازار انواع روغن‌ترمز خودرو
مشکلات تامین مواداولیه و ارز واردات انواع روغن‌موتور و روغن‌ترمز خودرو زمینه عرضه چند‌نرخی و نوسان قیمت این اقلام در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
شاید خیابان مولوی را به‌عنوان راسته اصلی فروش پارچه بشناسید و اسم محله عبدل‌آباد برای خرید پارچه کمتر به گوش‌تان خورده باشد اما در خیابان احسانی این محله می‌توانید پارچه‌های زیبا و با قیمت حتی پایین‌تر از مولوی پیدا کنید.