• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81635
+
-

پرداخت پاداش پایان‌ خدمت فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کل پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر پرداخت شد.

 به گزارش مهر، «غلامرضا دانش‌فر» افزود: پس از پیگیری‌های مکرر و تامین اعتبار لازم ۱۰۰ درصد حق‌الزحمه مرخصی ذخیره و پاداش پایان خدمت ۶۵۸ نفر از فرهنگیان بازنشسته سال ۱۳۹۷ در استان پرداخت شد.

وی یادآور شد: در شهریورماه سال جاری، ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شد و اکنون فرهنگیان بازنشسته هم‌استانی در سال گذشته پاداش پایان خدمت و حق‌الزحمه مرخصی ذخیره خود را به طور کامل دریافت کرده‌اند. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان بوشهر به مطالبات معوقه معلمان حق‌التدریس هم اشاره کرد و گفت: از سال تحصیلی گذشته حق‌التدریس 2 ماه آذر و دی هم پرداخت شد.

دانش‌فر اضافه کرد: در مجموع، مطالبات معلمان حق‌التدریس استان از ماه‌های بهمن و اسفند سال تحصیلی قبل و تاکنون پرداخت نشده، که برای تامین اعتبار ماه‌های باقی‌مانده پیگیر هستیم. 

وی با اشاره به نشست اخیر با مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در مورد سند تحول بنیادین گفت: استان بوشهر در تدوین سند تحول بنیادین از استان‌های پیشرو در کشور بوده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بوشهر ادامه داد: در مورد سند تحول با همه چالش‌های زمانی‌اش، تدوین سند تحول بنیادین و انتظارات از مدارس با کار جهادی در استان به پایان رسید و برنامه‌های مناطق استان نیز در قالب کتاب رونمایی شده است. وی افزود: امیدواریم هرچه زود تر همزمان با سراسر کشور اجرای آن بخش از تحول سند بنیادین که مربوط به نظام رتبه‌بندی حقوق فرهنگیان هست، در استان عملیاتی شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید