• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81637
+
-

انتقاد از عملکرد مینی پارک‌ها

انتقاد از عملکرد مینی پارک‌ها


کارشناس مسئول خانه‌های بازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با طرح مشکلات به‌وجود آمده از سوی مینی‌پارک‌ها گفت: متاسفانه مجوز مینی‌پارک‌ها از‌سوی صنف نوشت‌افزار صادر می‌شود، در حالی که مطابق قانون این پارک‌ها باید با تایید و نظارت سازمان فرهنگی شهرداری احداث شوند.

 به گزارش ایسنا، «هما قبادی» در نشست با اعضای اتاق اصناف بوشهر اظهار کرد: تاکنون شکایت‌های زیادی از سوی خانواده‌ها در خصوص نحوه فعالیت مینی‌پارک‌ها به سازمان فرهنگی رسیده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر تداخل کاری مینی‌پارک‌ها و خانه‌های بازی، نبود کارشناس مرتبط با کودکان در این مکان‌ها، ایمن نبودن وسایل و مکان، استاندارد نبودن بازی‌ها و... از جمله مشکلاتی است که مینی‌پارک‌ها را غیرکارآمد کرده است.
اتاق اصناف فقط مجوز تاسیس کسب و کار را صادر کرده است

رئیس اتاق اصناف بوشهر عنوان کرد: اتاق اصناف بوشهر از دیرباز با مجموعه شهرداری در ارتباط بوده و امیدواریم این تعامل بیش از پیش صورت بگیرد.

«مصطفی گراشی» با بیان این‌که این اتاق فقط مجوز تاسیس کسب و کار را صادر کرده و به مسائل پس از آن نظارتی ندارد، تاکید کرد: مشکلات مینی‌پارک‌ها بررسی شده و به‌زودی با همکاری سازمان فرهنگی، این مکان‌ها را ساماندهی خواهیم کرد زیرا برای کسب مجوز باید به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مراجعه کنند.


ضرورت ساماندهی مینی‌پارک‌ها

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر با اشاره به این‌که هدف سازمان ایجاد تعامل و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و شهرنشینی است، افزود: ما می‌خواهیم پیشنهادهای خود مردم را جامه عمل بپوشانیم و رضایت حداکثری مردم سرلوحه کار ماست. 

احمد بارگاهی با تاکید بر ضرورت ساماندهی مینی‌پارک‌ها افزود: در راستای جلب رضایت مردم از طرح‌ها و برنامه‌های شهروندان برای برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استقبال می کنیم. 

این نشست با حضور سرپرست و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر و رئیس و اعضای اتاق اصناف بوشهر و با محور بررسی زمینه‌های همکاری و تعامل بیشتر برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان برگزار شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید