53
چهار شنبه 17 مهر 1398
شماره 7780
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جایگاه کم‌رنگ پزشک عمومی در طرح تحول سلامت

یادداشت
تامین سلامت جامعه نیازمند برنامه‌های همه‌جانبه‌نگر است تا در توزیع امکانات و وظایف درست عمل شود.
اخبار ویژه
استاندار اردبیل از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان برای حوزه راه و ۴۵ میلیارد تومان برای تجهیز فرودگاه اردبیل به آیرلس کت ۲ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با بیان این‌که ۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در آذربایجان ‌شرقی ساخته می‌شود، گفت: برای ساخت این نیروگاه‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.
با حضور معاون اقتصادی وزیر امور خارجه مشکلات مرز کیله سردشت و روند مبادلات مرزی از این بازارچه مورد بررسی قرار گرفت.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌ غربی برگزاری ۲۳ رویداد گردشگری در نیمه نخست امسال را عامل اصلی جذب گردشگران استان دانست.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان ‌غربی برداشت ۳۶ هزار تن تخم آفتاب‌گردان آجیلی و ۱۸ هزار و ۸۰۰ تن تخم کدوی آجیلی و در مجموع 54 هزار تن تخم از مزارع آذربابجان ‌غربی را پیش‌بینی کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از حضور بخش خصوصی برای برپایی جشنواره زمستان بیدار در سال جاری خبر داد.
در استان اردبیل از 2 سال گذشته تاکنون جهش قابل توجهی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اتفاق افتاده است. این جهش با سیاست‌گذاری استاندار اردبیل و انتخاب گردشگری به عنوان محور اول توسعه استان آغاز شد و هدف اصلی آن قرارگیری اردبیل در قله گردشگری کشور تا سال 1400 بود.

میزبانی از زائران عشق

19 موکب از آذربایجان غربی، 25 موکب آذربایجان شرقی و 4 موکب اردبیل  از امروز پذیرای زائران عاشق اباعبدالله‌ع در پیاده‌روی اربعین خواهند بود
مذهبی
امسال زودتر از سال‌های گذشته شور و حال پیاده‌روی عاشقان اباعبدالله‌الحسینع آغاز شده و زائران خود را برای مشرف شدن به کربلای معلی به مرز‌های چذابه، شلمچه، مهران و خسروی رسانده‌اند.
قفل ترافیک بر جاده تبریز - آذرشهر

قفل ترافیک بر جاده تبریز - آذرشهر

تردد روزانه 40 هزار کارگر در جاده تبریز - آذرشهر موجب ترافیک سنگین در این مسیر شده است
تصادف‌های مرگبار و خونین در مسیر تبریز به آذرشهر تنها بخشی از مشکلات روزمره‌ای است که رانندگان و شهروندان تردد‌کننده در این مسیر را درگیر کرده است.
تئاتر آذربایجان غربی؛ پرمخاطب و کم‌کیفیت

تئاتر آذربایجان غربی؛ پرمخاطب و کم‌کیفیت

معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان غربی معتقد است افزایش میزان استقبال از تئاترهای اجراشده در استان با افزایش کیفیت برگزاری آن برابر
مرمت 18 باب خانه تاریخی و قدیمی در تبریز
18 باب خانه تاریخی به صورت مشارکتی در تبریز در حال مرمت است.
پیش‌بینی تولید ۳۰ هزار تن پنبه در اردبیل
پیش‌بینی تولید ۳۰ هزار تن پنبه در اردبیل
معاون بهبود تولیدات گیاهی استان: کشت پنبه در اردبیل امسال 130 درصد افزایش داشته است
امسال بیش از ۳۰ هزار تن محصول پنبه از مزارع منطقه مغان در شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز برداشت می‌شود.
بودجه 107 میلیارد ریالی برای توسعه چالدران
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اختصاص بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شهرستان چالدران خبر داد.
تعلل در اجرای طرح‌های بازگشایی معابر اردبیل
شهر اردبیل از حیث بی‌توجهی به بازگشایی معابر عمومی و خیابان‌های اصلی در رتبه‌های برتر کشور قرار
PDF چهارشنبه 17 مهر 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تکمیل پروژه‌های مهار آب‌های مرزی این استان را از برنامه‌های اولویت‌دار دولت عنوان کرد.
«جواد رحمتی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان جلفا، 5 طرح عمرانی و خدماتی را در این شهرستان افتتاح کرد.
مدیر کل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان اردبیل از انسداد تونل حیران در مسیر اردبیل به آستارا و بالعکس خبر داد.
معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به در حال اجرا بودن 2 هزار پروژه عمرانی در استان گفت: از این تعداد ۱۵۰ پروژه
خرس قهوه‌ای Ursus Arctus بزرگ‌جثه‌ترین گوشتخوار ایران و گونه «در معرض تهدید» در سطح جهان است که دامنه کوه‌های سهند و جنگل‌های ارسباران آذربایجان شرقی زیستگاه اصلی آن در ایران محسوب می‌شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور از رونمایی لباس‌های جدید تیم فوتبال این باشگاه در هفته هفتم لیگ برتر خبر داد.
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اردبیل از توسعه زیرساخت‌های صنایع‌دستی استان برای اجرای تعهد ایجاد۲۰ هزار شغل برای جوانان و رونق تولید خبر داد.