51
چهار شنبه 17 مهر 1398
شماره 7780
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توصیه‌های رئیس جمهوری به استاندار البرز

دکتر روحانی در دیدار با استانداران البرز، تهران و قم بر رفع مشکلات مردم، هوشمندسازی شهرها و تکمیل‌ طرح‌های جاده‌ای تاکید کرد
خبر نخست
رئیس جمهور، استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی را به تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر در مسیر رفع مشکلات و کمبودها دربخش‌های مختلف به‌ویژه در زمینه معیشت مردم و رفع موانع اشتغال‌زایی برای جوانان و رونق تولید توصیه و بر حمایت همه‌جانبه دولت از مسئولان استانی تاکید کرد.
اخبار ویژه
رئیس پلیس راه البرز گفت: البرز نیم‌درصد راه‌های کشور را دارد، اما بار 18 درصد ترافیک کشور را به دوش می‌کشد.
چالوس را همواره یکی از پرترددترین و خطرپذیرترین جاده‌های گردشگری ایران می‌شناسند تا بعد از ناکامی گاردریل‌ها مقابل خطر، حالا مسئولان دست به دامن دیوارچینی در نقاط پرتگاهی شوند.
اواخر شهریور سال گذشته بود که موضوع ساخت یک کارخانه آسفالت در روستای آزادبر منتشر و اعلام شد که مکان‌یابی این کارخانه مغایر با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در خصوص حفاظت از رودخانه کرج است و البته حفاظت محیط‌زیست البرز هم به این موضوع واکنش نشان داد و مخالفت خود را اعلام کرد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز از معدوم‌سازی ۲۳ هزار کیلو گوشت در نیمه نخست امسال خبر داد.
هدزنى ضربه سر به توپ چندسالى مى‌شود که توسط چند تن از ایرانیان در برخى بازى‌ها به صورت نمایشى و حتى برخى اوقات براى ثبت رکوردهاى گوناگون انجام مى‌شود  و استان البرز با داشتن قهرمانان بسیار در تمامى رشته‌هاى ورزشى، در این رشته نیز داراى قهرمانى است که با ثبت رکوردهایى ویژه توانسته بارى دیگر نام البرز و ایران را در کشور و دنیا بر زبان‌ها جارى کند.

افزایش چراغ‌خاموش قیمت نان

رئیس اتحادیه نانوایان کرج : هر گونه افزایش قیمت نان توسط نانوایی‌ها، غیرقانونی و تخلف به حساب می‌آید
بازار
اگرچه این روزها با افزایش قیمت نان در نانوایی‌های شهر روبه‌رو هستیم، اما هیچ یک از مسئولان استانی در این حوزه هنوز به طور دقیق و شفاف تغییر و یا افزایش قیمت نان را تایید نکرده‌اند. نان یکی از کالاهای مهم سبد خانوار به‌ویژه در دهک‌های متوسط و ضعیف محسوب می‌شود و به همین دلیل تعیین قیمت آن حساسیت بالایی برای دولت و جامعه دارد.
PDF چهارشنبه 17 مهر 1398
کوتاه البرز
استانداری البرز از موافقت وزیر کشور با تغییر وضعیت تقسیماتی روستای پلنگ‌آباد شهرستان اشتهارد به شهر خبر داد.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات البرز از انتصاب اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان خبر داد.
بشر در طول تاریخ همواره درخواست‌ها و خواسته‌های خود را وقتی نتوانسته با زبان بیان کند، با هنر بیان کرده است. کاریکاتور یکی از هنرهایی است که مفاهیم را با زبان هنر به جامعه انتقال داده است. اغراق همیشه یکی از بخش‌های جدانشدنی این هنر است که اغلب به بیان موضوعات اجتماعی می‌پردازد.