54
شنبه 12 مرداد 1398
شماره 7726
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رنگ فرسودگی بر چهره ناوگان تاکسیرانی ارومیه

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه: به دلیل افزایش قیمت خودرو، مالکان تاکسی‌های زرد فرسوده به نوسازی آنها رغبت ندارند
حمل و نقل
ارومیه به عنوان کلان‌شهری پرترافیک همواره مشکلات زیست‌محیطی فراوانی دارد و فرسوده بودن ۴۰ درصد ناوگان تاکسیرانی هم عاملی برای آلودگی محیط ‌زیست آن به شمار می‌رود.
اخبار ویژه
بازار طلا بعد از التهابات گرانی در چند ماه اخیر با دغدغه جدی در ارتباط با ورود شبکه مویرگی طلاهای تقلبی زیر پوست این بازار روبه‌روست که به نظر می‌رسد آسیب جدی به اقتصاد مشتریان این بازار می‌زند.
میزان پیشرفت عملیات راه‌آهن اردبیل به دلیل تامین فاینانس داخلی بانک ملی به میزان 7500 میلیارد ریال از ۴۳ درصد به ۵۶ درصد رسید.
این روزها برداشت میوه‌های تابستانی مانند شلیل به عنوان یکی از میوه‌های پرفروش تابستان در شمال استان اردبیل شروع شده است.
سالروز پیوند آسمانی امام علیع و حضرت زهراس به عنوان روز ازدواج فرصتی است که اهمیت مسأله ازدواج و تشکیل خانواده را می‌توان در فرهنگ اسلام بررسی کرد.
رصدخانه مراغه با قدمتی 800 ساله یکی از نقاط مشهور تاریخی آذربایجان‌شرقی است که هر گردشگری در سفر به این شهر مایل به بازدید از آن است.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از برگزاری جشن بزرگ از قربان تا غدیر با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد خبر داد.
این روزها آمار و ارقام حکایت از کاهش ازدواج در بین جوانان دارد که آذربایجان غربی هم از این شرایط دور نمانده است. همه ما خوب می‌دانیم این اتفاق مبارک طی سال‌های اخیر تبدیل به یک کابوس شده است که می‌توان علل مختلفی همچون بالا بودن هزینه‌های تأمین معاش و تشکیل زندگی، ترس از دست رفتن

سفری برای توسعه و عمران

۱۰ هزار میلیارد تومان طرح‌ در سومین سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌شرقی افتتاح شد
گزارش
۵۲۱ طرح‌ زیربنایی با ارزش افزون بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در سفر یک‌روزه رئیس‌جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت به آذربایجان‌ شرقی افتتاح شد. به گزارش همشهری، سومین سفر استانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری کشورمان
راهکار خروج اردبیل از فهرست استان‌های کمتر توسعه‌یافته

راهکار خروج اردبیل از فهرست استان‌های کمتر توسعه‌یافته

استان اردبیل با سرانه تولید ملی 7/0 درصد و نرخ بیکاری ۱۶ درصد از استان‌های کمتر توسعه‌یافته محسوب می‌شود، به طوری که به‌رغم داشتن نیروی متخصص همچنان از داشتن ساختار سنتی رنج می‌برد.
آذربایجان غربی میزبان همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری
آذربایجان غربی میزبان همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری
استاندار: بیش از 120 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب‌ و 2500 میلیارد تومان درخواست سرمایه‌گذاری داخلی ثبت شده است
آذربایجان غربی مهرماه امسال در حالی میزبان همایش بین‌المللی
کشف محموله بزرگ ترانزیت مواد مخدر در ارومیه
بیش از یک تن هروئین که قرار بود از ارومیه به مقصد اروپا ترانزیت شود، در مرکز آذربایجان غربی
PDF شنبه 12 مرداد 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
دمای هوا در برخی شهرهای شمال غرب کشورمان از دیروز خنک‌تر شده و بر اساس پیش‌بینی‌ها کاهش دما تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در برابر میزبان خود به برتری دست یافت تا با روحیه‌ای مضاعف خود را برای رقابت‌های آسیایی آماده کند.
نخستین جشنواره سبدبافی کشک‌سرای شهرستان مرند برای اولین بار با هدف معرفی این صنعت دستی برگزار خواهد شد.
مداح معروف اردبیلی در ارومیه دار فانی وداع گفت.
حجم آب پشت سدهای آذربایجان ‌غربی در حال حاضر به یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسیده که ۷۱ میلیون متر مکعب بیشتر از زمان مشابه سال گذشته
همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل در تابستان جاری 3 سد بزرگ احمدبیگلوی مشگین‌شهر، تازه‌کندگرمی و بفراجرد خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.