6
شنبه 12 مرداد 1398
شماره 7726
ادب‌وهنر
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ادوارد اسنودن، مأمور سابق سیا سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در کتاب سابقه دائمی که به‌صورت خاطره‌نویسی به نگارش درآمده روایت خود از کارهای اطلاعاتی و جاسوسی‌های گسترده‌ای که برای سیا انجام داده را گردآوری کرده و چگونگی افشای گسترده اطلاعات توسط خودش را نیز در این کتاب شرح داده است.
نرخ پایه دستمزد قرارداد نگارش فیلمنامه در سال ۹۸،توسط شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان‌سینمای ایران اعلام شد.
محمدحسین مهدویان در فیلم جدیدش «درخت گردو» با پیمان معادی همکاری می‌کند.
در آخرین روز هفته کاری، شورای پروانه نمایش مجوز 3فیلم را صادر کرد. در این جلسه علاوه بر فیلم‌های «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی و «منطقه پرواز ممنوع» حامد بامروت‌نژاد، بالاخره «مطرب » مصطفی کیایی هم مجوز نمایش خود را گرفت.
سعید ملکان نامش برای خیلی‌ها آشناست، در چهره‌پردازی جزو کسانی است که همیشه در جشنواره‌های فیلم فجر سیمرغ گرفته، ملکان چند سالی است که پا به عرصه تولید گذاشته و او در مقام تهیه‌کننده فعالیت بی‌وقفه‌ای را آغاز کرده است.

حقیقت بی‌عایدی

فیلم‌های مستند، سر از سالن‌های سینما درآوردند اما وضعیت فروش‌شان بحرانی است
«یک تکنیک فیلم‌سازی، یک سنت سینمایی یا یک شیوه از تقابل با مخاطب که دائما در حال تحول است و هیچ مرزی نمی‌شناسد»؛ این تعریف کلاسیک فیلم مستند در سرفصل‌های دروس سینمایی است.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
بسیاری از کتاب‌های دنیا عکسی ساده بر جلد دارند؛ عکسی ساده از نویسنده کتاب که با چیدمان گرافیکی ساده‌ای روی جلد کتاب آمده است.